Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، شبکه ملی بهره وری ایران در راستای شبکه سازی رویکردی برای پیشبرد حرکت ملی بهره وری و مشخص نمودن نحوه ارتباطات و تعاملات ذینفعان بهره وری با تلاش های سازمان ملی بهره وری ایران به عنوان سیاست گذار و هماهنگ کننده اجزای این شبکه سراسری کشور در کشور طراحی و اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشارکت ذینفعان بهره وری در تصمیم سازی ها و برنامه ریزی های کلان بهره وری، بهره گیری از توان اجرایی اعضای شبکه ملی بهره وری ایران در پیشبرد برنامه های ملی و منطقه ای بهره وری و مدیریت دانش بهره وری در سطح کشور و ترویج و آموزش بهره وری به منظور تربیت نیروی کار متخصص و متعهد از اهداف مهم این شبکه ملی است.

همچنین در ادامه این مراسم جهانگیری در تماسی که به صورت ویدیو کنفرانسی با وزارت نیرو انجام شد، در جریان یکی از پروژه های این وزارتخانه در زمینه یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب روستایی به عنوان نمونه و فعالیتی میان بخشی در دستگاه های اجرایی و دولتی در راستای کوشش در زمینه ارتقا بهره وری قرار گرفت و همچنین اطلاعات این پروژه در شبکه ملی بهره وری برای بهره گیری عموم مردم و دانش آموختگان دانشگاهی ثبت شد.

پربیننده ترین تمایل آموزش و پرورش به برگزاری حضوری امتحانات احتمال تصویب رتبه بندی فرهنگیان در هفته معلم رتبه بندی فرهنگیان مشمول نیروهای خدماتی نیست اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش حقوق کدام معلمان افزایش نمی‌یابد؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری برجام ملی بهره وری ایران شبکه ملی بهره وری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رادمنش ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: اجرایی کردن طرح‌ها به دلیل شرایط توپوگرافی کهگیلویه و بویراحمد سخت و هزینه‌های هر طرح نیز چندین برابر دیگر استان‌ها است.

وی بیان داشت: با اجرای این ۱۶ طرح کهگیلویه و بویراحمد به استان سبز تبدیل می‌شود.

رادمنش تصریح کرد: در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴، در زمینه اجرای فیبر نوری استان ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در ۳۰ ماه اخیر اجرایی شده و اجرای یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر نیز مصوب شده است و چنانچه این طرح اجرایی شود، ظرفیت شبکه در استان ارتقا یافته و سرعت افزایش و پایداری شبکه بهبود می‌یابد.

کد خبر 6094376

دیگر خبرها

  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • میزگرد بهره وری در حمل و نقل ریلی
  • رونمایی از نشان صادراتی GTS Plus سمنان
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • کریدور ریلی خواف هرات گرفتار تحریم‌ های داخلی است
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛