Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@22:04:27 GMT

اصلاح و بهینه‌سازی ۱۹ هزار متر شبکه برق در مهدی‌شهر

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۹۹۵۸

اصلاح و بهینه‌سازی ۱۹ هزار متر شبکه برق در مهدی‌شهر

حسین حافظی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مهدی‌شهر اظهار کرد: به‌منظور استمرار خدمات‌دهی به مشترکان و پایداری خطوط برق‌رسانی، عملیات اصلاح و بهینه‌سازی ۱۹ هزار متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی در شهرستان مهدی‌شهر به اجرا درآمده است.

وی افزود: طرح توسعه ۱۷ هزار و ۲۱۶ متر شبکه توزیع برق، کابل خودنگهدار و شبکه روشنایی معابر در نقاط مختلف شهرستان مهدی‌شهر، ازجمله اقدامات انجام‌شده در عرصه خدمات‌دهی در سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر توزیع برق شهرستان مهدی‌شهر گفت: برای تغذیه برق مشترکان جدید، ۱۲ ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت ۶۲۵ کیلوولت آمپر احداث و بهره‌برداری شده و دو مورد افزایش قدرت پست به میزان ۵۰ کیلوولت آمپر به انجام رسیده است.

حافظی ادامه داد: نصب پست هوایی جهت تأمین برق سیادره جاشلوبار، ایستگاه تله‌متری چشمه گل رودبار، کارگاه بسته‌بندی مواد غذایی، خیابان منبع آب و شهرک طوسی شهمیرزاد، برقراری دو دستگاه سکسیونر گازی هوایی جهت رینگ خطوط و برق‌دار کردن منطقه طالب‌آباد و بهینه‌سازی ۶ هزار متر شبکه سیمی روستای فولادمحله با تبدیل به کابل خودنگهدار از فعالیت‌های اجراشده است.

وی اضافه کرد: اصلاح شبکه روستاهای کاورد و ملاده، خیابان بنفشه شهرک شهید کلاهدوز شهمیرزاد، میدان فردوسی تا پست زمینی زیارت و احداث شبکه روشنایی بلوار آیت‌الله مؤمنی شهمیرزاد، بلوار رسالت درجزین و ورودی چهل تن، از اهم فعالیت‌های اجراشده محسوب می‌شود.

مدیر توزیع برق شهرستان مهدی‌شهر با عنوان این‌که در سال قبل، ۳۴۴ پروژه عمرانی در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است، بیان کرد: مبلغ ۶۴ میلیارد و ۵۱۶ میلیون ریال برای این تعداد پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

حافظی خاطرنشان کرد: اصلاح شبکه فشار متوسط و تعویض پایه‌های فرسوده منطقه رسم رودبار، تبدیل ۸۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار، نصب پنج ایستگاه هوایی توزیع برای تأمین برق متقاضیان جدید، مقاوم‌سازی ۱۰۰ مورد پایه‌های فرسوده در شهرستان و همچنین احداث سه دستگاه پست هوایی برای کاهش تلفات و تقلیل شعاع تغذیه برق مشترکان، ازجمله برنامه‌های در دست اقدام این مدیریت در سال جاری است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی شهر برق رسانی شهرستان مهدی شهر توزیع برق متر شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام «علیرضا سلیمی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز شوراها و تبریک فرا رسیدن این روز اظهار کرد: شوراها یک نهاد مردمی هستند که توانستند به درستی در جامعه نقش آفرینی کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تبریک روز معلم به معلمان ادامه داد: امیدواریم مسؤولان در مورد معیشت معلم‌ها به نحوی برخورد کنند که خجالت‌زده آن‌ها نباشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در رابطه با تخصیص بودجه پژوهشی گفت: مجلس منابع خوبی را برای پژوهش در نظر گرفته بود که متأسفانه چیزی نزدیک ۵ درصد از این منابع تاکنون تخصیص یافته است؛ بنابراین اگر می‌خواهیم تولید رشد کند باید در حوزه پژوهش، مصوبات مجلس به درستی اجرایی شود.

وی با اشاره به موضوع ستاد بهینه‌سازی سوخت گفت: مجلس مصوبات خوبی در رابطه با این بخش و تقویت صندوق ستاد بهینه‌سازی سوخت داشته است اما متأسفانه مصوبه مجلس در این حوزه به درستی اجرایی نشده است. اگر می‌خواهیم مشکلات مصرف انرژی در کشور و همچنین آلودگی هوا به درستی برطرف شود، باید از صندوق بهینه‌سازی سوخت به درستی حمایت و این صندوق را فربه کنیم.

کد خبر 6090913 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»