Web Analytics Made Easy - Statcounter

در فاصله ۱۸ روز تا شروع مسابقات لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، هنوز اعضای تیم ملی کاراته موفق به دریافت روادید سفر به پرتغال نشده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که دومین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در سال 2021 از 10 تا 12 اردیبهشت ماه در شهر لیسبون پرتغال برگزار خواهد شد، اما هنوز اعضای تیم ملی کاراته کشورمان  موفق به کسب روادید سفر به این کشور نشدند و دریافت ویزا تبدیل به بزرگترین دغدغه و نگرانی کادر فنی و مسئولان فدراسیون کاراته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فاصله 18 روز تا شروع این مسابقات که آخرین مرحله کسب سهمیه از طریق رنکینگ برای کاراته ایران است، هنوز مسئولان سفارت پرتغال در ایران حتی وقت مصاحبه نیز به اعضای تیم ملی کشورمان ندادند.

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان با تأیید این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گفت: با وجود پیگیری مسئولان فدراسیون کاراته و کمیته ملی المپیک، هنوز مسئولان سفارت پرتغال وقت مصاحبه نیز به ما ندادند. امیدوارم سفیر پرتغال هر چه زودتر همکاری لازم را با ما داشته باشد تا دریافت روادید به  روزهای آخر کشیده نشود و بازیکنان ما استرس و بار روانی این موضوع را نداشته باشند.

هروی: بزرگترین حسرت کاراته عدم حضور پورشیب یا گنج‌زاده در المپیک است/ سه هدف مهم داریم


انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون کاراته لیگ جهانی کاراته وان کاراته کاراته ایران فدراسیون کاراته لیگ جهانی کاراته وان کاراته کاراته ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از اعطای روادید به نماینده روسیه برای شرکت در نشست کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل خودداری می کند.

وی با انتشار بیانیه‌ای گفت: یک بار دیگر باید سخنرانی خود را در کمیته اطلاعات با موضوع تداوم نقض نظامند قوانین از طرف آمریکا در جایگاه میزبان مقر سازمان ملل آغاز کنیم… و بار دیگر چهل و ششمین جلسه کمیته اطلاع رسانی مجمع عمومی سازمان ملل متحد با عدم صدور روادید برای نماینده روسیه از مسیر خارج شد، علی‌رغم اینکه اسناد و مدارک خود را به موقع ارائه داد.

پولیانسکی در ادامه افزود: روسیه امیدوار است دبیرخانه سازمان ملل متحد و رهبری ساختارهای مربوطه این سازمان بر اساس توافقات الزام آور قانونی با کشور میزبان، تلاش های لازم را برای اصلاح این وضعیت غیرقابل قبول انجام دهند.

کد خبر 6092665

دیگر خبرها

  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان