Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، تفاهمنامه‌های طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمان به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان به امضای استاندار کرمان رسید.

همچنین تفاهمنامه ای بین صنعت مس سرچشمه، استانداری کرمان، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای اجرای هزار و ۲۵۰ طرح اشتغالزایی به امضای استاندار کرمان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان در این دیدار عنوان کرد: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تجربه‌های موفقی در اجرای طرح‌های اشتغالزا دارد که نمونه‌هایی از آن را در استان نیز شاهد هستیم.
علی زینی وند با اشاره به حضور بنیاد برکت در شهرستان‌های راور، زرند، عنبرآباد و رودبار جنوب و اجرای طرح‌های اشتغالزایی گفت: ایجاد اشتغال‌های پایدار و اجتماع‌محور از دغدغه‌های اساسی است که به حفظ جمعیت مناطق و جلوگیری از مهاجرت و کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک موثری می‌کند.

مدیر کمیته تحقیق و توسعه و نظارت بر پروژه‌های اشتغالزایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دیدار با استاندار کرمان به منظور انعقاد تفاهمنامه‌های طرح‌های اشتغالزایی، عنوان کرد: با پیگیری‌های  استاندار کرمان بیش از ۶ هزار طرح اشتغالزایی اجتماع‌محور برای سال ۱۴۰۰ در استان کرمان توسط بنیاد برکت اجرا می‌ شود.
محسن کالوندی افزود: تاکنون حدود ۵۰ مجری و تسهیلگر توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی در استان کرمان جذب شده است.
وی ادامه داد: تا فروردین ماه سال ۱۴۰۰ بیش از ۲ هزار و ۶۱۰ طرح اشتغالزایی در استان کرمان محقق شده که زمینه اشتغال بیش از هفت هزار و ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در استان کرمان را فراهم کرده است.  

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری، این تفاهمنامه‌ها را در راستای طرح جهش حرکت ویژه اشتغال زنان خانوار در مناطق روستایی عنوان کرد.

فاطمه‌السادات حسینی افزود: تفاهم‌نامه‌هایی دیگری نیز در حوزه اشتغالزایی مناطق روستایی با رویکرد خانواده‌ محور ویژه مناطق محروم در دستور کار اداره کل زنان و خانواده استانداری قرار دارد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان علی زینی وند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان علی زینی وند خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان علی زینی وند اخبار کنکور بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام طرح های اشتغالزایی استاندار کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری گفت: کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی «همت» ویژه مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در شهرستان دزفول برگزار می‌شود.


وی افزود: ۴۰ نفر از مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اعم از خواهران و برادران علاقه‌مند به حوزه کارآفرینی و اشتغال در این کارگاه شرکت می‌کنند.


حجت الاسلام سمیری ادامه داد: شناسایی و حمایت از کسب و کار و کارآفرینی ویژه بچه‌های مسجد، بهره‌گیری بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق شعار سال، اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جلب مشارکت مردم در فعالیت‌های اقتصادی، تحکیم اقتصادی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و حمایت از کسب و کار‌های خرد از جمله اهداف برگزاری این کارگاه است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان با بیان اینکه این دوره یک روزه امروز، چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول برگزار می‌شود، اضافه کرد: مربی این کارگاه مهدی آقایی کارشناس ستاد کانون‌های مساجد کشور است و دو نفر از کارآفرینان برتر شهرستان دزفول نیز به بیان روند فعالیت خود در عرصه کارآفرینی می‌پردازند.

وی می‌گوید: کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی پایانه برکت مهران هزینه شد
  • برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد
  • تسهیلگری مجوزها و زیرساخت مشوق‌ ایجاد اشتغال است
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • زیرساخت های بیمارستان اعصاب و روان امام رضا(ع) کرمان ایجاد می شود
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان