Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه هر شرکت و سازمان ویا هر بخشی که دارای فعالیت اقتصادی می‌باشد، از کارخانه‌های بسیار بزرگ گرفته تا مغازه‌های کوچک برای آگاهی از گزارشات دقیق مالی نیاز به خدمات حسابداری دارد. - اخبار بازار -

حتی در بسیاری از موارد صاحبین کسب و کار، به دلیل اینکه این گزارشات در دسترسشان نیست همچنین علم تحلیل این گزارشات را ندارند نمی‌توانند مشکلات کسب و کار خود را بیابند و با یک تغییر کوچک روند را از منفی به مثبت تغییر دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلایل است که بررسی یک فعالیت اقتصادی فارغ از اندازه آن  می‌تواند در بقا و رشد آن بسیار حائز اهمیت باشد و نیاز به یک شرکت حسابداری احساس می‌شود.

هر کسب و کاری برای ارائه گزارشات به سازمان‌های دولتی مانند سازمان امور مالیاتی میبایست اطلاعات دقیق مالی خود را طبق استاندارد‌های حسابداری و قوانین مالیاتی جمع آوری و در موئد‌های مقرر تسلیم نماید. در غیر این صورت مشمول جریمه‌هایی خواهند شد.

شرکت حسابداری  تیوان (tivantax.com) واقع در تهران با بیش از 8 سال سابقه در زمینه ارائه خدمات حسابداری، مالی و مالیاتی به صورت حضوری و آنلاین می‌تواند به شما و کسب و کار شما کند کند.

جرایم مالیاتی می‌توانند بسیار سنگین تمام شده و یک کسب و کار را حتی با خطر ورشکستگی مواجه نمایند.

مدیران شرکت‌ها  و صاحبین کسب و کار می‌توانند از دو طریق این نیاز خود را مرتفع نمایند.

استخدام حسابدار و تیم مالی تمام وقت مستقر در شرکت یا سازمانبرونسپاری کلیه امور حسابداری و مالیاتی به شرکت‌ها و موسسات حسابداری با تجربه

شرکت حسابداری و مالیاتی تیوان در صورت خواست و نیاز کارفرما برای دفاع از پرونده‌های مالیاتی نیز اعلام آمادگی می‌نماید.

خدمات مالی که شرکت‌های حسابداری ارائه می‌کنند عمدتا شامل دو بخش اصلی می‌باشد:

خدمات حسابداریخدمات مالیاتی

خدمات حسابداری:

شرکت‌ها با توجه به ماهیت، حجم و نوع فعالیت، نحوه اجرا و انجام امور مالی و حسابداری را انتخاب می‌نمایند، به عنوان مثال شرکت‌های بزرگ یا سهامی‌عام روند پیچیده تری برای امور حسابداری نسبت به شرکت‌های کوچک دارند و شرکت‌های کوچک نیز پیچیدگی‌های بیشتری نسبت به یک فروشگاه دارند. یک شرکت حسابداری مجرب، متناسب با ماهیت یک کسب و کار نحوه اجرای خدمات حسابداری را با ارائه مشاوره به کارفرما انتخاب می‌نماید.

تا چندی پیش برای شرکت‌های بزرگ یک واحد حسابداری و برای شرکت‌های کوچک یک حسابدار نیمه وقت کفایت می‌کرد، اما امروزه با تغییرات بوجود آمده و گسترده تر شدن مسئولیت‌ها و فعالیت‌ها، میل به برون سپاری خدمات مالی و خدمات حسابداری به شرکت‌های حسابداری افزایش پیدا کرده است.

 

ثبت اسناد حسابداری در نرم افزار حسابداری از مهمترین خدمات حسابداریارائه صورت‌های مالی (صورت سود یا زیان و ترازنامه) با فاصله‌های زمانی منظمتهیه و ارسال گزارشات فصلی (معاملات فصلی) و اظهارنامه‌های ارزش افزودهتحریر دفاتر قانونیمحاسبه حقوق و دستمزد پرسنل سازمانکنترل اسناد حسابداری، پشتیبانی از واحد مالی آنلاین یا حضوریانبارگردانی پایان سالاصلاح یا تعریف کدینگ حسابداری، انبارپلمپ دفاتر قانونیتنظیم قراردادهای استخدام پرسنل و چارت وظایف درون سازمانیمحاسبه بهای تمام شده کالای تولید شده یا فروش‌رفتهتهیه و ارائه لیست حقوق به سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی با توجه به ماده 169 قانون مالیاتهای مستقیمارائه مشاوره در زمینه انتخاب نرم افزار حسابداریارائه مشاوره تخصصی و کامل حسابداری و مالی

خدمات مالیاتی:

در کشور‌های مختلف بسته به سیاست‌های خرد و کلان اقتصادی و سیاسی، روی تامین بودجه عمرانی و خدماتی از طریق اخذ مالیات، حساب ویژه ای باز می‌کنند. دولت‌ها با ساز و کارهای مختلفی به ترغیب و تشویق مردم برای پرداخت مالیات دست می‌زنند، و اگر عده‌ای به دلایل متفاوت از پرداخت به موقع مالیات سر باززنند با جرایم گوناگونی اعم از جرایم مالی تا حتی حبس روبرو می‌گردند.

از مهمترین انواع مالیات، مالیات بر درآمد عملکرد، اجاره، حقوق، تکلیفی و ارزش افزوده می‌باشد. اگر شما مالک یک کسب و کار هستید حتما از اهمیت مالیات آگاه هستید.

 

تعدیل مالیات از مهمترین خدمات مالیاتیتنظیم لوایح دفاعیه برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی (شرکتها، سازمانها، تولید کنندگان، مغازه داران و سایر مودیان مالیاتی)تهیه و ارسال اظهارنامه‌های عملکرد و ارزش افزوده با در نظر گرفتن قوانین مالیاتی جدیدپیگیری پرونده‌های مالیاتی جاری یا معوق مالیات عملکرد، ارزش افزوده، حقوق، تکلیفی ، اجاره و تراکنش‌های بانکی کلیه اشخاصتهیه و ارسال گزارشات فصلی (معاملات فصلی) با توجه به ماده 169 قانون مالیات‌های مستقیمحضور در جلسات رسیدگی مالیاتی جهت دفاع بهتر با توجه به بند 2 ماده 97 قانون مالیاتهای مستقیمثبت اعتراض به واحد رسیدگی مالیاتیتهیه و آماده سازی مستندات اظهارنامه‌های عملکرد و ارزش افزودهتحلیل و بررسی اوراق مالیاتی مانند برگ تشخیص، برگ مطالبه، آرای هیات‌های حل اختلاف مالیاتی و دیگر مراجع دادرسی به منظور تعدیل مالیات مورد قبول مودیارائه گزارشات منسوب به پیش ممیزی یا پیش رسیدگی مالیات عملکرد و ارزش افزوده پیش از رسیدگی مراجع مزبورارائه مشاوره تخصصی مالیاتی با رعایت تمامی‌قوانین مالیاتی به صورت حضوری یا مجازی( تلفنی، انی دسک و...)

صاحبین و مدیران یک کسب و کار با دریافت گزارشات دقیق مالی و تحلیل آن به کمک یک مشاور حسابداری یا مشاور مالیاتی میتوانند درک بسیار بهتری از روند اقتصادی واحد تجاری زیر نظر خود داشته باشند. در خدمات مالیاتی نقاط قوت بهتر دیده شده و نقاط ضعف خود را نمایان خواهد کرد و یک مدیر با تدبیر سریعا می‌تواند تصمیمات سازنده ای برای کسب و کار خود اتخاذ نماید.

توصیه می‌کنیم صاحبین کسب و کار پیش از بروز مشکلات مالی و مالیاتی به فکر داشتن یک متخصص مالی کنار خود باشند، این مساله هم باعث می‌شود با تصویر بهتری که از شرکت یا فعالیت تجاری خود دارند، به موقع ایرادات مربوط به سایر بخش‌ها را بر طرف نمایند همچنین از وارد شدن هزینه‌های سنگین مالیاتی به دلیل سهل انگاری‌ها یا عدم اطلاعات از قوانین مالیاتی جلوگیری به عمل آید.

با شرکت حسابداری تیوان از طریق یکی از روش‌های زیر در ارتباط باشید:


آدرس: تهران,خیابان آذربایجان، بین رودکی و نواب

وب سایت: https://tivantax.com

ایمیل: info@tivantax.com

تلفن: 02166913667- 

66429563 021

اطلاع از آخرین اخبار حسابداری و مالیاتی در ایستاگرام تیوان: https://www.instagram.com/tivan.tax

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حسابداری و مالی قوانین مالیاتی خدمات حسابداری شرکت حسابداری خدمات مالیاتی ارزش افزوده ارائه مشاوره یک کسب و کار خدمات مالی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه جدید مالیاتی مجلس: بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

طبق مصوبه مجلس مالیات بر عایدی سرمایه حاصل از انتقال اوراق بهادار یا کالای مورد معامله در بها بازار (بورس)‌ها و بازار‌های خارج از بها بازار (بورس) از قبیل صندوق‌های کالایی، صندوق‌های املاک و مستغلات و گواهی سپرده سکه طلا مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نیست.

به گزارش اکوایران، ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی و ماده ۱۲ به همراه ۸ تبصره این طرح از سوی مجلس اصلاح شد.

بر اساس این گزارش، طبق تبصره ۷ مقرر شد عایدی سرمایه حاصل از انتقال اوراق بهادار یا کالای مورد معامله در بورس‌ها و بازار‌های خارج از بورس مانند صندوق‌های کالایی، صندوق‌های املاک، مستغلات و گواهی سپرده سکه طلا مشمول مالیات نخواهد بود.

تبصره ۷ ماده ۱۲ به شرح زیر اصلاح شد:

تبصره ۷- عایدی سرمایه حاصل از انتقال اوراق بهادار یا کالای مورد معامله در بهابازار (بورس)‌ها و بازار‌های خارج از بهابازار (بورس) از قبیل صندوق‌های کالایی، صندوق‌های املاک و مستغلات و گواهی سپرده سکه طلا، مشمول مالیات موضوع این فصل نیست.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی سوداگر را کسی عنوان کرد که با نیت سوء استفاده وارد بازار می‌شود و حجم وسیعی از ارز و طلا و خودرو را خریداری کرده تا به عنوان مثال سه ماه بعد به چند برابر قیمت فروخته و سود ببرد که در صورت تصویب، اجرای این طرح مانع از این کار می‌شود.

وی تصریح کرد: در واقعیت تنها کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند آن هم مربوط به کسانی است که مالیات نمی‌دهند و فقط سود‌های کلان برده و از شرایط سخت تورمی سوء‌استفاده می‌کنند.

تاثیر مالیات بر سوداگری بر بازار‌ها

محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، از اجرا و تاثیر قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز، مسکن، خودرو و طلا و تاثیرش بر رونق بازار بورس در روز گذشته، چهار اردیبهشت، خبر داد. لایحه مذکور، امروز پس از اصلاحیه ایرادات توسط شورای نگهبان، به تصویب رسید.

پور ابراهیمی با اشاره به این موضوع که ورود منابع به بازار دلالی موجب افزایش قیمت‌ها می‌شود، عنوان کرد: عملا بازار سوداگری به بازار افزایش قیمت‌ها تبدیل شده است که به شدت معیشت مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این طرح تلاش شده چهار دارایی شامل خودرو، طلا، ارز و مسکن را مشمول قانون قرار دهیم که باعث می‌شود اثر آن‌ها در حوزه سوداگری به کمترین حد برسد.

وی گفت: کلیه معاملاتی که با هدف سوداگری در حوزه املاک، ارز، طلا و خودرو صورت می‌گیرد، پس از تبدیل شدن این طرح به قانون، مهار می‌شود. رفتن منابع به سمت اقتصاد واقعی، تولید و اشتغال را در نظام اجرایی کشور عملیاتی می‌کند.

دیگر خبرها

  • لایحه جدید مالیاتی دولت به نفع تولید و در جهت جذب سرمایه در بخش مولد است؟
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • مصوبه جدید مالیاتی مجلس: بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • پیش بینی رشد ۴۴ درصدی درآمد‌های مالیاتی