Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ماه مبارک رمضان امسال طرح اطعام مهدوی با برپایی ۳۴ آشپزخانه مهدوی در استان اجرا می‌شود.

"قباد مبشری" افزود: گسترش فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری با استفاده از ظرفیت ماه مبارک رمضان برای کمک به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا، از مهم‌ترین اهداف تشکیل این ستاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از برنامه‌ریزی جهت برپایی ۳۴ آشپزخانه مهدوی جهت تهیه و پخت غذای گرم برای نیازمندان استان خبر داد و تصریح کرد: تهیه و پخت ۳۵۰ هزار پرس غذای گرم و توزیع بین نیازمندان از برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تهیه ۴۵ هزار بسته غذایی خشک ۳۰۰هزارتومانی با همراهی و مشارکت خیران نیکوکار و توزیع بین خانواده‌های مددجویان را از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد عنوان و اظهار کرد: تمام مراحل کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.
مبشری تاکید کرد: پویش ایران مهربان به‌منظور اتمام تعهدات این پویش در استان جهت حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین در ماه مبارک رمضان امسال پیگیری می‌شود.
وی بیان کرد: طرح مفتاح الجنه و سرکشی از نیازمندان با همراهی خیران و نیکوکاران، نیز در ماه مبارک رمضان امسال، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و الزامات کرونایی در استان اجرایی می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در سال گذشته علیرغم شیوع بیماری کرونا در کشور و به‌تبع آن در استان و مشکلات اقتصادی خیران نیکوکار مشارکت خوبی در طرح ایران همدل داشتند، ادامه داد: تلاش می‌کنیم امسال نیز به همت تمامی امدادگران، نیروهای جهادی و خیران نیکوکار با عزم و اراده جهادی طرح اطعام نیازمندان را اجرایی کنیم.
مبشری خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار علاوه بر اهداء کمک‌های غیر نقدی خود به دفاتر کمیته امداد در استان، می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۰۷۷*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ نزد صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد کمک‌های نقدی خود را برای مشارکت در طرح ایران همدل-اطعام مهدوی اهداء کنند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، ستاد برنامه‌ریزی پویش ایران همدل و اطعام مهدوی به ریاست مدیرکل کمیته امداد استان و دبیری فرمانده پایگاه مقاومت شهید خیراندیش و عضویت تعدادی از اعضای شورای مدیران این نهاد در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد ماه رمضان اطعام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گفت: جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در سفری دو روزه با هدف بازدید از توانمندی ها و پایگاههای اورژانس استان و بررسی مسائل و مشکلات و برنامه های آتی این مرکز به این استان سفر خواهد کرد. محمدامین نیکویی نژاد، افزود: دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، دیدار با احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران به منظور راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی، کلنگ زنی سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان، بازدید از پروژه ساختمان ستاد مرکزی و همچنین نقلیه اورژانس ۱۱۵ استان، کنفرانس خبری و مطبوعاتی با رسانه ها، دیدار با پرسنل و کارشناسان اورژانس استان، برگزاری نشست با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه است.
گفتنی است در این سفر دو روزه محمد سرور، معاون فنی و عملیات اورژانس کشور، رئیس‌سازمان اورژانس کشور  را همراهی می کند.

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس