Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@21:50:58 GMT

نیروی‌های مسلح نمود عینی خودکفایی و اقتدار هستند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۰۱۹۶

نیروی‌های مسلح نمود عینی خودکفایی و اقتدار هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی، در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهدای «سوباشی» در همدان، گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم بصیرت، پایداری و استقامت چراغ روشن مسیر حرکت و رمز عبور از بحران ها و دستیابی به رشد و پیشرفت کشور است.

وی افزود: این نکات لازمه و رمز موفقیت برای عبور سالم، سربلند و افتخار آفرین کشور از بحران هایی است که استکبار جهانی برای کشور ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی گفت: بصیرت همان چراغ راه و قطب نمایی است که ما را در مسیر درست و صحیح قرار داده و از انحراف جلوگیری می‌کند، همچنین بصیرت به معنای ارتقای آگاهی و دانش برای بی اثر کردن نقشه های مذبوحانه دشمنان نظام اسلامی است.

وی اظهار کرد: قرار نیست دشمن از ما راضی باشد و ما را راحت به حال خود بگذارد ما هم بنا نداریم از خواسته ها و دستورات آنان تبعیت کنیم بلکه تصمیم داریم با پیروی از فرامین رهبری انقلاب روی پای خود ایستاده و دشمن را شکست دهیم.

امیر الهامی با بیان اینکه، امروز با این بصیرت، استقامت و پایداری از پیچ‌های سخت مسیر عبور خواهیم کرد، ادامه داد: رمز دوم برای عبور از بحران‌های به وجود آمده، استقامت است یعنی علم و آگاهی به آنچه که دشمن در سر می‌پرورانند.

وی تکیه بر توان داخلی و استفاده از دانش بومی را از لازمه استقامت و دستیابی به موفقیت دانست و گفت: نیروی‌های مسلح نمود عینی خودکفایی و اقتدار هستند و بارها تولیدات خود را در معرض دید ملت فهیم ایران گذاشته‌اند.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ادامه داد: نیروهای هوشمند مسلح کشور از جمله ارتشیان قهرمان اشراف کاملی بر تمامی حرکات و اقدامات دشمن تا کیلومترها بیرون از مرز دارند و این هنر مردانی است که امروز با تکیه بر توان داخلی رادارهای می‌سازند که منطبق بر جدیدترین تکنولوژی‌های روز جهان است و هر حرکت و اقدامی را به خوبی رصد کرده و زیر نظر دارند.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی در پدافند هوایی به نقطه‌ای رسیده که به صراحت می‌تواند ادعا کند مرزهای ایران امن‌ترین مرزهای هوایی خاورمیانه است و این توفیق با غیرت مردان بزرگ و سلحشور ارتش و عنایت خداوند حاصل شده است.

کد خبر 5187052 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی نیروی پدافند هوایی ارتش ایران برجام مجلس شورای اسلامی صحن مجلس ایالات متحده امریکا شورای نگهبان شهید صیاد شیرازی وزارت خارجه انتخابات 1400 سازمان انرژی اتمی سید عباس عراقچی حجت الاسلام حسن روحانی سعید خطیب زاده ویروس کرونا محمد جواد ظریف پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز؛ وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» امروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد کمیته نظامی مشترک با اردن در جریان نشست خود با حضور مقامات دفاعی دو کشور «اثرات بی‌ثبات‌کننده» درگیری‌های جاری در منطقه و نیز موضوع مقابله با گسترش پهپادها در منطقه را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید؛ واکنش روسیه به ارسال موشک‌های دوربرد به کی‌یف

پنتاگون در این بیانیه اعلام کرد در این نشست که دیروز پنجشنبه برگزار شد همچنین بر اهمیت حفظ امنیت در مرزهای اردن با عراق و سوریه تاکید شد.

در این بیانیه به نقل از مقامات آمریکایی آمده است که دولت آمریکا از نوسازی ناوگان جنگنده‌های F-۱۶ اردن حمایت می‌کند.

بر اساس این بیانیه، در این دیدار، مقامات آمریکایی متعهد شدند به تلاش‌ها برای بهبود پدافند هوایی اردن و توانایی آن در مقابله با پهپادها ادامه دهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229350 برچسب‌ها پنتاگون

دیگر خبرها

  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • تصاویر لحظه فعال‌ شدن پدافند هوایی در بندر اشغالی ایلات + ویدئو
  • تصاویر هوایی از جاده ای که از وسط سیل هولناک عربستان عبور می کند | ویدئو
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی