Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با دستور مستقیم سرلشکر سلامی در گلستان یک بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی خواهیم ساخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ سردار احمد عبداللهی شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبری سیمای گلستان، اظهارکرد: رسالت سپاه این است هر جا خللی و مشکلی در زندگی مردم ایجاد شد وارد میدان شود و ب مردم خدمت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیمارستان های سپاه در موج های مختلف کرونا به کمک مجموعه بهداشت و درمان آمد و بالاترین درصد بستری کرونا در بیمارستان های سپاه اتفاق افتاد.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به طرح شهید سلیمانی، تصریح کرد: با گسترش کرونا یکی از اقدامات مقابله بر مبنای محله محوری و منزل به منزل بود.

عبداللهی بیان کرد: غربالگری صورت گرفته در فاز اول طرح شهید سلیمانی به برکت نام مبارک این شهید اجرا شد تا منجر به کاهش چشمگیر فوتی ها و مبتلایان بشود.

وی با اشاره به پیک چهارم کرونا ادامه داد: برخی سهل انگاری های در ایام عید، مسافرت ها و رفت و آمدها سبب اوج گیری موج چهارم کرونا شد که تلاش می کنیم با طرح شهید سلیمانی آن را کنترل کنیم.

عبداللهی اذعان کرد: گلستان یکی از استان های موفق در اجرای طرح شهید سلیمانی بود.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در خاتمه گفت: هدف ما در معاونت بهداشت و درمان سپاه این است که با دستور مستقیم سرلشکر سلامی در گلستان یک بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی بسازیم.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

42.5 درصد حجم مخازن سدهای استان گلستان آب دارند

حیدریان گفت:در حال حاضر آب سد گلستان در آستانه سرریز می‌باشد و از روز شنبه مورخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ مجددا رهاسازی می‌شود.

او ادامه داد: مخزن سد بوستان ۶۲ درصد، وشمگیر ۳۲ درصد و نگارستان ۶۰ درصد آب دارد.

استان گلستان دارای ۱۴ سد بزرگ مخزنی به نام‌های کوثر، شهیدچمران، بوستان، گلستان، وشمگیر، نگارستان، شهید ایمری، شهید قربانی، شهید دستغیب، کرند، دانشمند، اینچه برون، آلماگل و آلاگل است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • ساخت قطعه چهارم راه آهن خواف - هرات آغاز شد
  • 42.5 درصد حجم مخازن سدهای استان گلستان آب دارند
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر