Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد حقوق بشر ایران با انتقاد از رویکرد کشور آلمان در تعامل و به رسمیت شناختن گروهک تروریستی منافقین نوشت: فاطمه‌ی سه ساله که در آتش منافقین سوخت و خاکستر شد، یکی از هزاران قربانی گروه تروریستی منافقین در ایران است. خبرگزاری میزان - علی باقری‌کنی، دبیر ستاد حقوق بشر ایران و معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه در توییتی با انتقاد از رویکرد کشور آلمان در تعامل و به رسمیت شناختن گروهک تروریستی منافقین نوشت: فاطمه‌ی سه ساله که در آتش منافقین سوخت و خاکستر شد، یکی از هزاران قربانی گروه تروریستی منافقین در ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلمان برای اجرای عدالت باید دادگاه‌هایی، چون نورنبرگ برای مجازات منافقین برپا کند. نه این که به آن‌ها مصونیت بدهد! آیا تروریسم‌شویی، راهبرد حقوق بشری برلین است؟

دبیر ستاد حقوق بشر عکسی از دختری سه ساله را منتشر کرده که توسط منافقین زنده زنده در آتش سوخت و خاکستر شد. پدر و مادر فاطمه سادات طالقانی رادیو محلی تأسیس کرده بودند و سرود و برنامه فرهنگی تهیه می‌کردند. منافقین که پدر و مادر فاطمه را هدف گرفته بودند، کانکس محل استقرار این خانواده را به آتش کشیدند و این طفل ۳ ساله را به شهادت رساندند.   بیشتر بخوانید: تاکید باقری‌کنی بر پیگرد قضائی جنایات آمریکا در غرب آسیا مادر فاطمه درباره روز واقعه می‌گوید: دیدم شعله‌های آتش از کانتینر زبانه می‌کشد. اطمینان داشتم که دخترم داخل آن است و در شعله‌های آتش می‌سوزد، اما آتش آن قدر زیاد بود که نزدیک شدن به آن محال بود چه رسد به نزدیک شدن به آن .. آتش که خاموش شد، بدن سوختۀ دخترم، شقایق زندگی‌ام را دیدم. پارچۀ سفیدی روی بدن سوخته‌اش انداختند. اما از شدت حرارت استخوان‌هایش پارچه آتش گرفت و از بین رفت. پزشک قانونی آمد و نوشت: جسدی زغال شده به اندازۀ تقریبی هشتاد سانتی متر مشخص شد و با یک ملحفۀ سفید پوشانده شده است. استخوان‌های جمجمه سوخته شده، فقط بخشی از ساق پا و نیم تنه بالا مشخص است و در قسمت‌های دیگر بدن به علّت شدّت سوختگی قابل تشخیص نیست.

قاتل فاطمه پس از دستگیری اقرار کرد که ساعت سه بامداد روز سه شنبه نهم تیرماه ۱۳۶۰ عملیات آتش زدن کانتینر را با هدف به شهادت رساندن پدر و مادر فاطمه را انجام داده است.

این در حالیست که سیاستمداران اروپایی من جمله آلمان و فرانسه با چشم بستن بر جنایات منافقین با این گروهک تروریستی تعامل دارند و از آن‌ها حمایت می‌کنند. اخیرا نیز تعدادی از نمایندگان اسبق و سابق پارلمان آلمان در وبینار منافقین حضور بهم رسانده و درباره حقوق بشر سخن پراکنی کرده‌اند.

انتهای پیام/ برچسب ها: ستاد حقوق بشر قوه قضاییه حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ستاد حقوق بشر قوه قضاییه حقوق بشر دبیر ستاد حقوق بشر تروریستی منافقین مادر فاطمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، اولین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار برگزار شد.

دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری و مدیرکل راه و شهرسازی استان در این جلسه  گفت: در حال حاضر در 9 شهر خراسان جنوبی  با جمعیت 333 هزار و 511 نفر که شامل 33 درصد از جمعیت استان می شود محلات هدف مستقر هستند.

مودی با بیان اینکه مجموع مساحت هدف بازآفرینی  در استان 654 هکتار است، افزود: 79 طرح در محلات در دست اقدام است که تاکنون 65 طرح تحویل شده و تعداد 8 طرح در حال انجام است که پیشرفت فیزیکی آن 94 درصد می باشد. 

همچنین دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری در این جلسه ضمن بیان گزارشی از وضعیت بازآفرینی شهری استان  و پروژه های بند تبصره 11 قانون بودجه 1402 ، سند ملی توانمند سازی و سکونتهای غیر رسمی نیز  ارائه و دراین خصوص بحث و تبادل نطر صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • فیلم/ یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • به جای بازداشت فلسطینی‌ها به آنها شلیک کنید!
  • درخواست وزیر صهیونیست برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • برچیدن کمپ اعتراضی حامیان فلسطین در برلین توسط پلیس
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم