Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-05@23:09:30 GMT

پخش «مثل ماه» از پنجشنبه روی آنتن شبکه سه

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۰۳۵۵

پخش «مثل ماه» از پنجشنبه روی آنتن شبکه سه

تهیه‌کننده ویژه‌برنامه افطاری «مثل ماه» از پخش سری جدید این برنامه همزمان با ماه رمضان، از شبکه سه سیما و با حضور مهمانان بین‌المللی خبر داد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هادی آشتیانی تهیه کننده برنامه «مثل ماه» که ویژه رمضان روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود درباره این برنامه  بیان کرد: فصل دوم «مثل ماه» را روی آنتن می‌بریم و همچون سال گذشته رسالت بوذری اجرای این برنامه را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: حدود چهار ماه است که درگیر پیش تولید این برنامه هستیم تا آن را به سرانجام برسانیم. امسال دکور برنامه و لوکیشن آن تغییراتی هم داشته است.

آشتیانی درباره مهمانان برنامه نیز عنوان کرد: در حوزه بین‌الملل هم مهمانانی داریم و به قصه‌هایشان از کشور‌های اطراف می‌پردازیم که این‌ها کسانی هستند که فرهنگ آن‌ها به ما متصل است. از کشور‌های اروپایی هم مهمانانی داریم که به نوعی به فرهنگ و دین ما نزدیک شده‌اند.

تهیه کننده «مثل ماه» با اشاره به تیتراژ اول امسال بیان کرد: گرشا رضایی تیتراژ ابتدایی برنامه امسال را می‌خواند که همزمان با پخش رونمایی می‌شود. تیتراژ دوم برنامه هم متعلق به محسن چاوشی است.

وی درباره اولین قسمت برنامه گفت: این برنامه هرروز همزمان با افطار روی آنتن می‌رود و به دلیل پخش فوتبال در روز چهارشنبه از پنجشنبه پخش آن آغاز خواهد شد.

آشتیانی در پایان بیان کرد: برنامه درباره قصه‌های مردمی و تلخی‌هایی است که منجر به شیرینی می‌شود و امسال دوباره پویش آزادی زندانیان را داریم و سعی داریم با حمایت مردم به آزادی زندانیان کمک کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبکه 3 سیما صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ماه مبارک رمضان روی آنتن مثل ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج امسال، دفاع از ملت فلسطین را مورد توجه قرار دهند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت امروز در حاشیه برگزاری همایش آموزشی - توجیهی حج تمتع ۱۴۰۳ استان تهران با تاکید بر اهمیت وحدت و همبستگی میان مسلمانان در مقابله با جنایات رژیم اشغالگر قدس اظهار کرد: زائران حج پیش رو دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین نواب همچنین از زائران خواست رفتارشان در کشور میزبان به گونه‌ای باشد که سفیر معنوی جمهوری اسلامی ایران و شهدای ایران اسلامی باشند.

وی در راستای منویات مقام معظم رهبری به زائران سرزمین وحی توصیه کرد: اخلاق حسنه را سرلوحه کار خود کنند همچنین نسبت به وحدت بین مسلمانان اهتمام داشته باشند و قرآن محوری را در راس فعالیت‌ها و برنامه‌های خود قرار دهند.

سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه همواره تغییراتی در حج اعمال می‌شود، گفت: هر ساله برنامه‌هایی در سرزمین وحی و کشور خودمان برگزار می‌شود و شرایط نیز متناسب با آن تغییر می‌کند به عنوان مثال کاهش تعداد کارگزاران و در مقابل افزایش تعداد حجاج از تغییراتی است که امسال نیز بار دیگر در حج تمتع شاهد آن هستیم.

به گفته مسئولان حوزه حج و زیارت در حج تمتع گذشته ۵ کاروان از عوامل و خادمان کاسته و به تعداد زائران افزوده شد و در ادامه این روند امسال نیز ۲ کاروان با ظرفیت ۲۲۰ نفر به تعداد زائران افزوده شده است.

همایش آموزشی - توجیهی زائران حج تمتع ۱۴۰۳ استان تهران امروز در دو نوبت صبح و بعدازظهر با حضور هزاران زائر بیت الله الحرام در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد. در این همایش سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران از تشرف حدود ۱۵ هزار زائر از استان، به سرزمین وحی خبرداد.

دیگر خبرها

  • امسال رویکرد متفاوتی به اندیشه ورزان جوانی جمعیت داریم
  • ریزش قیمت طلا و انواع سکه در پی کاهش نرخ ارز
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • زائران حج امسال، دفاع از ملت فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • جابه‌جایی بیش از ۳۲ هزار مسافر در راه‌ آهن زاگرس
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی