Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@16:58:26 GMT

طوفان در استرالیا خسارت برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۰۳۹۷

طوفان در استرالیا خسارت برجا گذاشت

با وقوع طوفان گرمسیری موسوم به "سروجا" در استرالیا به چندین ساختمان خسارت وارد و برق ده ها هزار مشترک قطع شد.

 وقوع طوفان موجب شد ده ها هزار نفر از ساکنان سواحل غربی استرالیا شب را در تاریکی سپری کنند و چندین واحد مسکونی نیز دچار خسارت شوند.

بنابر اعلام مقامات محلی، طوفان گرمسیری سروجا به ۷۰ درصد از ساختمانهای منطقه ساحلی کالباری در استرالیای غربی خسارت وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گفته شده که حدود ۳۰ درصد از خسارت های به جا مانده چشمگیر است.

وقوع این طوفان با وزش باد به سرعت بیش از ۱۶۰ کیلومتر در ساعت همراه بوده و موجب شده در مدت دو ساعت بارش بیش از ۱۰ سانتیمتر باران گزارش شود.

تصاویر بدست آمده از محل حادثه حاکی از آن است که سقف منازل خسارت دیده و تیرهای برق سقوط کرده اند.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکای نیوز، هفته گذشته این طوفان اندونزی را درنوردید که با وقوع رانش زمین و سیلاب همراه بود و موجب کشته شدن بیش از ۱۷۰ نفر شد.ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه گاردین با تعدادی از فلسطینیان حاضر در اردوگاه‌ فلسطینی برج البراجنه بیروت دیدار کرد.

یک جوان ۲۵ ساله فلسطینی به گزارشگر این روزنامه گفت:‌ «ما از اقدام حماس احساس غرور می کنیم و آگاهی ما از مقاومت آنها بیشتر از پیش شده است.»

این جوان ۲۵ ساله که به نقاشی‌های دیواری در اردوگاه معروف است تصویر «مثلث قرمز وارونه»، «چتربازهای حماس در ۷ اکتبر» و «ابوعبیده» را به عنوان نماد مقاومت روی دیوارهای اردوگاه کشیده است.

گزارشگر روزنامه انگلیسی گاردین در ادامه گزارش خود می‌گوید «تا پیش از عملیات ۷ اکتبر نقاشی‌ها و شعارهای روی رنگ رو رفته‌ای را در اردوگاه مشاهده می‌کردیم اما پس از عملیات حماس جوان‌ها انگیزه بیشتری پیدا کردند و دیوارنگاره‌های حماسی را در ستایش عملیات حماس در سرتاسر اردوگاه می توان مشاهده کرد»

این روزنامه‌نگار خاطرنشان کرد: «فلسطینی‌ها در لبنان عملیات طوفان‌الاقصی را اقدامی الهام‌بخش می‌بینند که زنجیر زندان را پاره کرد و مثلث سرخ، تصویر ابوعبیده و چتربازها بخشی از فرهنگ عامه، تزئین لباس مردم شده است.»

این روزنامه‌نگار توضیح داد که محبوبیت جنبش فتح به دلیل اتهام به فساد و عمل نکردن به وعده‌هایش پس از توافق اسلو رو به افول است.

یکی از رزمندگان حماس در اردوگاه که از افشای هویت خود امتناع کرد، گفت که پس از آغاز تجاوز به غزه، مردان جوان برای پیوستن به جنبش حماس در اردوگاه صف کشیده بودند.

دیگر خبرها

  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • اگر طوفان نمی‌شد + اسناد محرمانه
  • روز ۲۰۳ طوفان‌الاقصی| ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای
  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • طوفان‌الاقصی| نشست کابینه جنگ برای حمله به رفح