Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: ۱۶۰۰ فرصت شغلی برای نخستین بار برای نیروهای کار در اردبیل فراهم شد که این موضوع نشان دهنده شرایط مناسبی در استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل، قاسم رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل اظهار داشت: اجرای طرح اشتغال روستایی و ارائه تسهیلات مورد نیاز به این طرح‌ها جزو اولویت اساسی است که در این زمینه ارائه 348 میلیارد تومان تسهیلات محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اهمیت به توسعه اشتغال در روستاها و مناطق عشایری بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه نسبت به اجرای طرح‌های مشاغل خانگی نیز اقدامات قابل توجهی انجام یافته و از کسب و کارهای آسیب‌دیده حمایت‌های لازم انجام می‌یابد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با همکاری بانک‌های عامل تسهیلات مشاغل خانگی برای اجرای سیاست‌های کاری مبنای کار قرار گرفته است که درصدد هستیم سیاست‌های فعال بازار کار را در استان محقق کنیم.

رحیمی تصریح کرد: یک هزار و 600 نفر در استان اردبیل برای نخستین بار صاحب شغل شده‌اند و 780 قرارداد کارورزی منعقد شده که بدون شک برگشت به چرخه تولید و اشتغال یکی از دستاوردهای این طرح است که باید در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آید.

کشاورزی توان برطرف کردن مشکلات اشتغال آذربایجان شرقی را داردبیش از 1200 طرح اشتغال‌زایی توسط بنیاد برکت در سیستان و بلوچستان اجرا شد359 پروژه محرومیت زدایی و اشتغالزایی در رودبارجنوب افتتاح شد + تصاویر

وی اظهار کرد: توسعه اشتغال پایدار یکی از اهداف اصلی است که در این زمینه در استان تاکنون اقدامات قابل توجهی انجام یافته و ارائه تسهیلات به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی برای جبران نقاط ضعف در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور با برنامه‌ریزی‌های اساسی و به‌کارگیری نیروهای متخصص توانسته‌ایم بسیاری از مشکلات را برطرف‌سازی کنیم.

انتهای پیام/142/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست

صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگار مهر، با تبریک روز جهانی کارگر اظهار کرد: مقام معظم رهبری با انتخاب عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» برای سال جدید نقشه راه توسعه کشور را برای یک سال آینده ترسیم کردند که مهمترین ضلع تحقق این شعار نیروی کارگران است.

وی با اشاره به اینکه رشد اقتصادی حاصل از فروش بیشتر نفت برای توسعه کشور چاره کار نیست، خاطرنشان کرد: با سازماندهی تولید در کشور و برداشتن گام های اساسی در این زمینه می توان عرصه را بر فعالیت های مولد اقتصادی باز کرده و زمینه رشد و توسعه را فراهم آورد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تسهیل در روند تولید باید همراه با بها دادن به نیروی کار و قشر کارگران باشد، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲۵ هزار نفر نیروی کار بیمه شده اجباری در واحدهای تولیدی اردبیل مشغول به کار هستند که باید تلاش کنیم با رونق دادن به بخش تولید این میزان را افزایش دهیم.

بدری توسعه مبتنی بر تولید پایدار را یادآور شد و بیان کرد: کارگران سختکوشی که در جبهه خودکفایی کشور تلاش می کنند باید مولفه جهش تولید را با کارآمدی بیشتر هدفگذاری کنند تا زمینه توسعه روزافزون فراهم آید.

وی جامعه کار و کارگری را شریف ترین جامعه در روند بهبود اقتصاد کشور نام برد و گفت: امروزه یکی از پیش زمینه‌های توسعه پایدار تمرکز بر تولید است که ضروری است تا با محوریت واحدهای تولیدی و ارتقای زیرساخت‌های اشتغال زمینه پیشرفت اقتصادی و افزایش ثروت مردم منطقه را فراهم آوریم.

کد خبر 6094572

دیگر خبرها

  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر