Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مجید شماعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، هرگونه تجمع و ازدحام جمعیت در قالب برگزاری مراسم عزاداری یا عروسی ممنوع بوده و متخلفان طبق قانون مجازات می شوند.

وی اضافه کرد: با وجود هشدار بهورز یک روستا در فامنین برای خودداری از برگزاری مراسم عروسی اما خانواده داماد اقدام به دعوت حدود ۴۰۰ مهمان برای حضور در جشن کرده بودند که با ورود ستاد کرونا و دادستانی داماد و پدرش بازداشت و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار فامنین ادامه داد: اعضای این خانواده بی توجه به وضعیت قرمز شهرستان در حال تدارک برپایی جشن عروسی بودند که از سوی شبکه بهداشت و دادستانی تذکر گرفته اما بی توجه به این تذکر، اصرار بر برگزاری مراسم داشتند که بازداشت شدند.

شماعی بیان کرد: ستاد مقابله با کرونا علاوه بر مرکز شهرستان در روستاها نیز با عضویت بهورز، شورای اسلامی روستا، دهیار، روحانی روستا و فرمانده پایگاه مقاومت تشکیل شده و هر هفته جلسه برگزار می کند.

وی افزود: آنها در جلسه اقدام به بررسی وضعیت روستا کرده و نتیجه نشست در قالب یک صورتجلسه به فرمانداری ارائه می شود.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر ۹ شهرستان استان همدان در وضعیت قرمز و شهرستان اسدآباد نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد که با توجه به روند افزایش شمار بیماران در روزهای آتی وضعیت اسدآباد نیز قرمز می شود.

با توجه به قرار گرفتن استان همدان در شرایط قرمز کرونایی، اعمال محدودیت های جدید پیش بینی شده در طرح جامع هوشمند برای رنگ بندی قرمز در این استان آغاز شده است.

طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون ۲۰۴ نفر در شهرستان فامنین به کرونا مبتلا شدند.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان فامنین پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان فامنین ویروس کرونا همدان فامنین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان، فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، خاله عروس و خواهر داماد جان خود را از دست دادند. 

یزدان افشاری‌پور افزود: فردی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: بار‌ها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است و رفع کامل آن نیاز به کار فرهنگی بیشتر دارد.

فرماندار شهرستان عنبرآباد یادآور شد: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

 آذرماه سال گذشته نیز در تیراندازی در یک عروسی در عنبرآباد فردی جان باخت.

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • تیراندازی در عروسی/ تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت