Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:11:20 GMT

اصناف در اجرای محدودیت های کرونایی همکاری کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۰۵۵۳

اصناف در اجرای محدودیت های کرونایی همکاری کنند

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی فتح اللهی روز دوشنبه در جلسه ستاد کرونا شهرستان رشت با اشاره به فعالیت اکیپ های بازرسی در اجرای دقیق محدودیت ها افزود : اکیپ ها با محوریت صنعت و معدن و اصناف شکل گرفته و فرمانداری نیز در کنار آنها کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه فرمانداری دستگاه حاکمیتی و نظارتی است، خاطر نشان کرد: اکیپ های بازرسی در انجام بازرسی ها می توانند مشکلات و تخلفات را به فرمانداری اعلام کنند تا پیگیری های لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، سلامتی را اولویت اول جامعه دانست و اظهار داشت: با برخورداری از این نعمت بزرگ فعالیت های دیگر معنی پیدا می کند.

وی بیان داشت: با مراعات موازین بهداشتی می توانیم در کنار سلامتی، اقتصادی پویا داشته باشیم لذا برای دستیابی به این مهم رعایت دستورالعمل های پیشگیرانه از انتشار ویروس کرونا و توجه به محدودیت ها ضروری است.

فرماندار شهرستان رشت، پرهیز ار تجمع را در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا بسیار مهم دانست و اضافه کرد : اینکه در فضایی بسیار محدود تعداد بیشماری حضور می یابند، قدرت انتقال افزایش می یابد و شیوع گسترده این ویروس و بیماران را در پی دارد.

وی با مهم دانستن همکاری مردم در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا افزود : هر جا که مردم همکاری کردند، موفق بودیم لذا برای قطع زنجیره انتقال این ویروس به همکاری بیش از پیش مردم نیاز است.

شهرستان رشت در وضعیت قرمز بیماری کووید ۱۹ قرار دارد.

آمار بیماران بستری کرونا در بیمارستان های استان گیلان از مرز ۸۰۰ نفر گذشت.

برچسب‌ها رشت ویروس کرونا گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ویروس کرونا گیلان رشت ویروس کرونا گیلان اخبار کنکور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، به منظور مشارکت زندانیان در فعالیت‌های عام‌المنفعه، زندانیان ملایری در پویش درختکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان شرکت کردند.

اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر پویش کاشت یک میلیارد درخت را آغاز کرده است.

در راستای آشنایی زندانیان با فرهنگ حفاظت از محیط زیست و ایجاد همدلی و همکاری در فضای عمومی برای بازسازی طبیعت و ساخت ایرانی آباد، با همکاری بنیاد تعاون زندانیان استان تعداد هزار اصله درخت توسط زندانیان در محل موردنظر کاشته شد.

دیگر خبرها

  • اسب تروجان
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود