Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا جهانبخش وحدت نژاد روز دوشنبه در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد به منظور رفع مشکلات و توسعه زیرساخت های این نهاد در یاسوج، اظهار داشت: وجود مناطق صعب العبور و کوهستانی، هم چنین نبود راه های ارتباطی هموار در سطح استان، ضرورت بهره گیری از آمبولانس هوایی در استان را دوچندان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اورژانس هوایی استان از سال ۱۳۹۵ تاکنون بالغ بر ۱۰۰۰ سورتی پرواز، بیش از ۹۰۰ بیمار قلبی، مادر باردار، مصدومین حوادث ترافیکی و ... را به بیمارستان ها منتقل و موجب نجات حیات آنان شده است.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این درحالی است که با توجه به اجاره ای بودن پایگاه، آشیانه و بالگرد اورژانس هوایی، سالانه هزینه های هنگفتی به دانشگاه علوم پزشکی استان تحمیل می شود.

وحدت نژاد ابراز داشت: جهت رفع مشکلات و توسعه زیرساخت های این نهاد خدمت رسان شدند.

وی عنوان کرد: با پیگیری های استاندار و همراهی مدیریت فرودگاه یاسوج، همه ظرفیت ها و توان برای ساخت پایگاه هوایی استان به کار گرفته می شود.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از مساعدت استانداری برای احداث ساختمان مرکز مدیریت، سه پایگاه کانکسی اورژانس ۱۱۵، ساخت سوله تخصصی و انبار پشتیبانی مدیریت بحران در استان خبر دادند.

وحدت نژاد افزود: ساماندهی تجهیزات مرتبط با بحران، تجهیزات بیمارستان صحرایی و محل امن برای انبار پشتیبانی، از اهداف ساخت و تجهیز این مرکز تخصصی در سطح استان است.

۱۶ پایگاه شهری، ۲۸ پایگاه جاده ای و یک پایگاه های هوایی اورژانس در این استان به مردم خدمت رسانی می کنند.

اورژانس ۱۱۵ استان درسال ۹۹ با بیش از ۴۰ هزار ماموریت اورژانسی در استان خدمات کاملا رایگان و قابل توجهی را به بیماران اورژانسی ارائه داده است.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد یاسوج پایگاه هوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد یاسوج پایگاه هوایی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج پایگاه هوایی اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه