Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی اتلتیکو مادرید می گوید با وجود مصدومان پرشمار تیمش قصد دارد تا روز آخر مقاومت کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از آ اس، اتلتیکومادرید روز گذشته یک بار دیگر امتیاز از دست داد تا نبرد قهرمانی در لالیگا داغ تر از گذشته شود. اگر چه یانیک کاراسکو سریع ترین گل فصل را در ثانیه 36 به ثمر رساند اما کریستین تیو 15 دقیقه بعد بازی را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شاگردان دیگو سیمئونه روز گذشته مقابل بتیس با تساوی یک بر یک متوقف شدند تا با یک امتیاز بیشتر از رئال مادرید به صدر جدول برگردد.

اتلتیکو که بدون لوئیس سوارز، مارکوس یورنته، موسی دمبله و کوندوگبیا به میدان آمده بود، فلیکس و تریپیه نیز را در این دیدار به خاطر مصدومیت از دست داد. دیگو سیمئونه در پایان بازی در این باره گفت:

در نیمه دوم دچار مشکلاتی شدیم اما بازیکنانی دارم که همه چیزشان را می دهند. در حال حاضر باید مقاومت کنیم. مقاومت کلمه ای است که برایم جذاب است. باید همه جوامع در شرایط سخت، مقاومت کنیم.
باید منتظر بمانیم و ببینیم چه پیش می آید. برای همه تیم ها این فراز و نشیب ها پیش می آید و امیدوارم بعد از تساوی امروز به روند معمولی خودمان برگردیم. در این فصل در حالی که رئال مادرید و بارسلونا توانستند به روزهای خوب خود برگردند، قدم هایی محکم و استوار برداشتیم و باید منتظر ماند و دید چه پیش می آید.

اخبار داغ 

بازداشت نوعروس خائن هنگام همخوابی با دوست صمیمی شوهرش برترین های قرن با رحمان رضایی: مدافع خوب برای دروازه بانش جان می دهد، من هم جانم را برای حجازی می دهم! ادامه مشکلات سرخپوشان در هند؛ AFC مخالف حضور آشپز ایرانی در هتل محل اقامت پرسپولیس! روز خوب آزادکاران ایرانی در قزاقستان؛ کشتی آزاد ایران با تیم کامل به المپیک می رود انقلاب کوین دی بروین؛ دیتا آنالیز، بازار ایجنت ها را کساد می کند؟ چرا کریستیانو رونالدو پیراهن یوونتوس را زمین انداخت؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی «آویسپا» در حضور ۲۰ دقیقه ای زاهدی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال «آویسپا فوکوئوکا» و «کاوازاکی فرونتال» در هفته دوازدهم جِی لیگ ژاپن امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و از ساعت ۸:۳۰ به وقت ایران رو در روی هم قرار گرفتند و در حالی که «آویسپا» تا دقیقه ۸۵ از حریف خود عقب بود، «کنو» توانست گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند.

شهاب زاهدی مهاجم گلزن و ایرانی آویسپا از دقیقه ۷۰ و به جای «ولینگتون» وارد زمین شد اما نتوانست برخلاف دیدارهای گذشته گلزنی کند. و از سایت «sofascore» نمره ۱/‌‬ ۷ را کسب کرد.

با کسب این نتیجه آویسپا با ۱۶ و کاوازاکی با ۱۳ امتیاز به ترتیب در رده‌های یازدهم و پانزدهم قرار گرفتند.

کد خبر 6097957

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۳۷ هزار نفر از نمایشگاه «بر فراز دشت»
  • خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1
  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • تساوی «آویسپا» در حضور ۲۰ دقیقه ای زاهدی
  • تساوی بی اثر گل گهر و شسم آذر/خبری از گل نبود
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • پرواز گسترده بالگردها بر فراز پایگاه کرم ابوسالم
  • پرواز گسترده بالگردها بر فراز پایگاه کرم ابوسالم+ فیلم