Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها-استاندار البرز با بیان اینکه  چند پروژه مهم و موثر در البرز در حال تکمیل است، گفت: راه هشتگرد - طالقان تا پایان اردیبهشت به بهره برداری می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیزاله شهبازی در بازدید از روند پیشرفت پروژه کمربند شمالی کرج که صبح امروزانجام شد، با بیان اینکه این پروژه بویژه در 2 سال اخیر مورد مطالبه جدی مردم است، اظهار داشت :  دولت برخلاف محدودیت‌های مالی، برای پیشبرد پروژه‌های استان با قدرت در میدان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پروژه کمربند شمالی کرج نیز دولت پای کار آمد و با دستور رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تمامی مبلغی را که برای این پروژه تعهد کرده بود، تخصیص داد.

استاندار البرز بیان کرد: حدود 500 میلیارد تومان تخصیص اعتبار دولتی برای تسریع در تکمیل کمربندشمالی کرج صورت گرفت.
وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج و پیمانکار مربوطه اتمام این پروژه را تا پایان سال 99 اعلام کرده بودند ولی شرایطی که کرونا و مشکلات دیگر رغم زد، مانع از تحقق این هدف شد.

موانع پیشرفت قطار شهری و تقاطع‌های غیرهمسطح قرچک پیگیری می‌شودلزوم حمایت دولت برای تکمیل قطار شهری در قم؛ استانداری قم حامی شهرداری در اجرای پروژه‌هاستدانشگاه‌ها تامین ادوات قطار شهری مشهد در شرایط تحریم را عهده‌دار شدند

استاندار البرز گفت: در خصوص رفع معارضان این پروژه نیز اداره کل راه و شهرسازی مساعدت لازم را داشته است.

وی اضافه کرد: بر این اساس تمامی اقدامات از سوی دولت و دستگاه‌های مربوطه برای تکمیل این پروژه صورت گرفته و گره‌های این مسیر باز شده است از این رو از شهرداری و پیمانکار انتظار می رود که به تعهدات خود عمل کنند.

شهبازی با اشاره به اینکه چند پروژه مهم و موثر در البرز در حال تکمیل هستند، گفت: راه هشتگرد-طالقان نیز تکمیل شده و انتظار می رود تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری برسد.

وی افزود: قطعه دوم آزادراه تهران شمال نیز پیشرفت خوبی دارد، همچنین ورزشگاه انقلاب در مراحل پایانی است و از وزارت ورزش و جوانان انتظار می رود که کار بزودی به سرانجام برسد.

استاندار البرز عنوان کرد: حدود 6 کیلومتر از قطار شهری کرج که دولت نیز در آن مشارکت کرده در حال پیشرفت است که تعهد داده اند تا پایان کار دولت مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی گفت: تمامی تلاش خود را معطوف کرده ایم که پروژه‌های نیمه کاره را تا پایان دولت به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس بهره برداری قطار شهری تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت پروژه مرمت خانه وثوق‌الدوله گفت: بالغ بر ۵۰ درصد مرمت خانه وثوق‌الدوله که در منطقه ۱۴ قرار دارد، انجام شده است. به احتمال بسیار قوی این پروژه تا نیمه اول سال به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مرمت سازه‌ای خانه فروغ فرخزاد که در منطقه ۱۱ تهران قرار دارد، انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این خانه ثبت میراث ملی است، برای مرمت آن نیاز بود که تغییرات سازه‌ای و مرمتی در کمیته تخصصی میراث فرهنگی تصویب شود؛ به همین علت مرمت خانه فروغ فرخزاد کمی کندتر پیش می‌رود.

وی گفت: با این حال به احتمال بسیار قوی این خانه نیز تا نیمه دوم سال افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091940

دیگر خبرها

  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود