Web Analytics Made Easy - Statcounter

انباردار جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت حداکثر سن 40 سال دارای حداقل 2 سال سابقه انبارداری دارای توانایی در جا به جایی و چیدمان بار نکته بین، متعهد، دقیق و منظم ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 8 الی 16، پنج شنبه 8 الی 12 حقوق پورسانت پاداش بیمه تامین اجتماعی از روز اول از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با موضوع "رزومه انباردار" به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس موبایل 09024750013 واتساپ 09024750013 لینک http://www.sofiatea.com آدرس: محدوده چهارراه جهان کودک

 

پربیننده ترین استخدام ۱۰۰هزار نفر از نیروهای آموزش و پرورش استخدام مهندس برق و مهندس مکانیک در شرکت سیمارو از زنجان استخدام مهندس برق و الکترونیک و تکنسین الکترونیک از البرز و تهران استخدام کارشناس امور پشتیبانی کارتخوان های بانکی در گیلان استخدام تکنسین برق و کارگر بارگیری با حقوق، بیمه و مزایا در یزد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارم، نگین سبز زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  شهر خوش آب‌و‌هوای طارم، که مانند نگینی سرسبز است، در استان زنجان قرار دارد.

طبیعت این شهر بکر و دست‌نخورده است و با وجود دریاچه‌ها، غار‌های طبیعی، آبشارها، روستا‌های باستانی و آثار متعدد تاریخی به بهشتی برای گردشگران تبدیل شده است.

سفر به شهر طارم به دلیل داشتن طبیعت دلنشین، زمین‌های حاصلخیز و شرایط اقلیمی منحصر‌به‌فرد مانند سفر به هندوستانی در دل ایران است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • طارم، نگین سبز زنجان