Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشردل رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: کمیته آموزش باشگاه کوهنوردی و صعود‌های ورزشی آراز مهاباد در نظر دارد برنامه کوهپیمایی‌های کوتاه فنی و آموزشی را در طول هفته برگزار کند.

او افزود: هدف از اجرای این برنامه‌ها، آموزش مبانی کوهنوردی، کسب آمادگی جسمانی و آشنایی با کوهستان‌های اطراف مهاباد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشردل با بیان اینکه این برنامه ۲ روز در هفته از ساعت ۶:۳۰ تا ۸:۳۰ صبح اجرا خواهد شد، تصریح کرد: شرکت در این کوهپیمایی‌ها برای تمامی آقایان و بانوان آزاد بوده و شامل هیچ گونه هزینه‌ای نخواهد بود.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی مهاباد در پایان اضافه کرد: علاقه‌مندان در صورت تمایل به حضور در این برنامه‌ها می‌توانند با شماره‌های ۰۹۱۴۱۶۸۶۴۹۴ و ۰۹۳۷۹۷۰۳۶۸۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کوهنوردی صعودهای ورزشی دوره آموزشی کوهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهنسال‌ترین معلم ایران در مهاباد دار فانی را وداع گفت

رئیس آموزش و پرورش مهاباد گفت: قاسم رائر حجازی کهنسال‌ترین معلم ایران در این شهرستان براثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد، اسعد رسولی در رابطه با درگذشت کهنسال‌ترین معلم ایران اظهار کرد: مرحوم قاسم رائر حجازی متولد سال ۱۲۹۶ بود که در سال ۱۳۱۶ به عنوان معلم در آموزش و پرورش استخدام شد و یکی از نخستین معلمان این شهر به شمار می‌آمد.

وی افزود: این معلم دلسوز و پرتلاش پس از ۳۴ سال خدمت در آموزش و پرورش مهاباد سرانجام در سال ۱۳۵۶ و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به درجه بازنشستگی نائل آمده بود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان مهاباد گفت: مرحوم حجازی در دوران خدمتش در تمامی مقاطع تحصیلی به تدریس مشغول بود و علاوه بر ریاست اداره آموزش و پرورش، مسئولیت سازمان‌های جوانان و هلال احمر (شیرو خورشید) مهاباد را نیز در کارنامه مدیریتی خود داشت.

رسولی تصریح کرد: از مرحوم حجازی چند تألیف شامل کتاب خاطرات و دیوان اشعار به زبان‌های کُردی و فارسی به یادگار مانده که هنوز به چاپ نرسیده است.

کد خبر 750253

دیگر خبرها

  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت + سوابق
  • کهنسال‌ترین معلم ایران در مهاباد درگذشت
  • کهن‌ سال‌ ترین معلم ایران درگذشت
  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت / معلم مهابادی که بود؟ + عکس
  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت/ عکس
  • کهنسال‌ترین معلم ایران در مهاباد دار فانی را وداع گفت
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است