Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@05:05:21 GMT

تغییر ساعت کاری مراکز معاینه فنی خودرو در ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۱۱۹۶

تغییر ساعت کاری مراکز معاینه فنی خودرو در ماه رمضان

مدیر روابط عمومی معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: ساعت کاری مراکز معاینه فنی خودرو همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش قدس آنلاین، مجید بخت‌آزما مدیر روابط عمومی معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: در روزهای عادی ساعات کاری مراکز معاینه فنی مشهد برای خودروهای عادی همه روزه از ساعت هفت و ۳۰ تا ساعت ۲۰ است، اما در ماه رمضان، مراکز معاینه فنی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه فعال خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: همچنین روزهای پنجشنبه ارائه خدمت از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و روزهای جمعه نیز از ساعت هشت صبح تا ۱۳ خواهد بود.
مدیر روابط عمومی معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: مراجعه کنندگان می‌توانند قبل از رفتن به مراکز معاینه فنی با ورود به سامانه "نوبت دهی معاینه فنی خودرو" نوبت بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تغییر ساعت کاری مراکز معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد

مسیر پرواز تهران_زاهدان_مشهد تغییر کرد.

روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد