Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی مطهری داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد در نشست خبری در محل باشگاه خبرنگاران، گفت: امروز در شرایط ویژه قرار داریم کشور در سختی‌های زیادی قرار گرفته است و احتمال رفع این تحریم‌ها و احیای برجام وجود دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم،  با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، افزود: این انتخابات تاثیرات مهمی در وضعیت معیشت و سیاست خارجی کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مشارکت فعال در انتخابات اولویت نخست و انتخاب اصلح اولویت دوم این انتخابات است.

مطهری ادامه داد: ما باید با تغییر فضا زمینه را برای حضور پر شور مردم در انتخابات فراهم کنیم. ما نوعی اصالت برای دسته بندی سیاسی قایل هستیم در حالی که ممکن است فردی برخی مواضع اصولگرایان و یا اصلاح‌طلبان را قبول نداشته باشد یا برخی مواضع من مورد قبول اصلاح طلبان یا اصولگرایان نیست. من مواضع خاص خود را دارم. بنابراین تناقضی در نظریات ما وجود ندارد و این مساله نمی‌تواند منجر به دوگانگی در اداره کشور شود.

وی در مورد سوالی درباره حضور در سیدحسن خمینی به عنوان داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری،  گفت: مخالف حضور روحانیون در انتخابات هستم شهید مطهری و حضرت امام هم این دیدگاه را دارند و شرایط حضور را اضطرارا می‌پذیرند روحانیون نباید پست‌های دولتی را اشغال کنند. حضور او بستگی به تشخیص خود دارد و اگر شرایط اضطراری است از نظر او مانعی برای حضور نیست.

ادامه داد...

برچسب‌ها برجام انتخابات ۱۴۰۰ اصولگرایان سید حسن خمینی انتخابات ریاست جمهوری مجلس دهم اصلاح طلبان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام انتخابات ۱۴۰۰ اصولگرایان برجام انتخابات ۱۴۰۰ اصولگرایان سید حسن خمینی انتخابات ریاست جمهوری مجلس دهم اصلاح طلبان اخبار کنکور انتخابات ریاست جمهوری اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری