Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@03:37:31 GMT

آیا کرونای برزیلی و آفریقایی به تهران رسید؟

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۱۵۳۷

آیا کرونای برزیلی و آفریقایی به تهران رسید؟

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران درباره وجود ویروس‌های کرونای برزیلی و آفریقای جنوبی در تهران توضیحاتی داد.

نادر توکلی معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، اظهار کرد: هنوز علائمی در بیماران کرونایی تهران مبنی بر ابتلای آن‌ها به ویروس کرونای جهش یافته برزیلی با آفریقای جنوبی دیده نشده است و تا به امروز وجود این نوع ویروس‌های جهش یافته در تهران به اثبات نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی گفت: در حال حاضر بیشتر بیماران مبتلا به کرونا از نوع جهش یافته انگلیسی هستند و تعداد کمتری از بیماران به نوع قدیمی و کلاسیک بیماری کرونا مبتلا شده اند.

او بیان کرد: از تمام شهروندان تقاضا دارم که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت داشتن علائم بیماری حتما با پزشک مشورت کرده و خود را قرنطینه کنند. رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک از انتقال و چرخش بیماری کرونا پیشگیری خواهد کرد./ باشگاه خبرنگاران جوان

رکورد مرگ روزانه در برزیل شکست/ گونه جدید کرونا ظرف ۲۴ ساعت بیش از ۴۰۰۰ قربانی گرفت احتمال ابتلای مجدد به کرونا را جدی بگیرید/برای بازگشت بویایی تا یک سال صبر کنید ویروس جهش‌یافته کرونا در آفریقای جنوبی مسری‌تر از گونه‌های قبلی است آخرین‌ها از کرونای انگلیسی، برزیلی و کالیفرنیایی و آفریقای جنوبی کرونای برزیلی در جوانان ۳ برابر کشنده‌تر از گونه‌های قبلی است شاید نوع جهش‌یافته کرونا در افریقای جنوبی واکسن را بی‌اثر کند ویژگی گونه‌های انگلیسی، آفریقایی و ژاپنی برزیلی کرونا چیست؟ نگرانی جدی سازمان جهانی بهداشت از شیوع کرونا در برزیل بهبودیافتگان کرونا با گونه برزیلی دوباره آلوده می‌شوند تاثیر محدود واکسن‌های کرونا بر کرونای برزیلی شاید واکسن‌ها از پس کرونای آفریقایی بر نیایند کرونای برزیلی مثل یک بمب اتمی عمل می‌کند

 

اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آفریقای جنوبی کرونای برزیلی جهش یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، حمیدرضا اینانلو افزود: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت، ادامه داد: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در مورد خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم که به کشورهای آفریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره برداری برسانیم.

به گفته اینانلو، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان پذیر است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطهره گونه‌ای با تودیع وثیقه آزاد شد
  • مجازات دزد آفریقایی به یک سبک وحشتناک
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • چرا ایران یکی از دشوارترین کشورها برای حمله است؟ پاسخ رسانه برزیلی
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!