Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: مرجع تعیین کننده مکان برگزاری دیدار دو تیم فوتبال شاهین بندر عامری تنگستان و پرسپولیس تهران، هیات فوتبال استان بوشهر است و هیچ تشکیلاتی غیر از هیات فوتبال استان بوشهر نمی‌تواند در خصوص مکان برگزاری این دیدار اظهار نظر قانونی کند

امیرحسین محتشم، رییس هیات فوتبال استان بوشهر در خصوص برگزاری دیدار دو شاهین بندرعامری - پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، امیرحسین محتشم صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت:

پس از اعلام برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور از سوی کمیته مسابقات سازمان لیگ و مشخص شدن پرسپولیس به عنوان حریف تیم فوتبال شاهین بندر عامری تنگستان، حرف‌های ضد و نقیضی در فضای شبکه‌های اجتماعی برای مکان برگزاری این دیدار مطرح شد.

امیرحسین محتشم با اعلام اینکه ورزشگاه شهدای اهرم از سوی سازمان لیگ برای برگزاری دیدارهای تیم فوتبال شاهین بندر عامری شهرستان تنگستان مورد تایید قرار گرفته است، افزود:

هیات فوتبال استان بوشهر به دنبال برگزاری دیدار دو تیم فوتبال شاهین بندر عامری تنگستان و پرسپولیس تهران، در ورزشگاه شهدای شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان است و این موضوع را از روز اول در رسانه‌های رسمی بیان کرده‌ایم.

رییس هیات فوتبال استان بوشهر افزود:

البته ورزشگاه شهدای شهر اهرم فاقد نور و یک سری اشکالات جزئی است که این موضوع را به مسئولین شهرستان تنگستان اعلام و خواستار رفع نواقص در کمترین زمان ممکن هستیم.

محتشم گفت:

اگر در زمان اعلام شده این نواقص رفع شد، طبیعی است که دیدار دو تیم فوتبال شاهین بندر عامری تنگستان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهدای اهرم برگزار می‌شود و گرنه چاره‌ای جز تغییر مکان برگزاری این دیدار نداریم.

محتشم ادامه داد:

مرجع تعیین کننده مکان برگزاری دیدار دو تیم فوتبال شاهین بندر عامری تنگستان و پرسپولیس تهران، هیات فوتبال استان بوشهر است و هیچ تشکیلاتی غیر از هیات فوتبال استان بوشهر نمی‌تواند در خصوص مکان برگزاری این دیدار اظهار نظر قانونی کند.

اخبار داغ 

بازداشت نوعروس خائن هنگام همخوابی با دوست صمیمی شوهرش برترین های قرن با رحمان رضایی: مدافع خوب برای دروازه بانش جان می دهد، من هم جانم را برای حجازی می دهم! ادامه مشکلات سرخپوشان در هند؛ AFC مخالف حضور آشپز ایرانی در هتل محل اقامت پرسپولیس! روز خوب آزادکاران ایرانی در قزاقستان؛ کشتی آزاد ایران با تیم کامل به المپیک می رود انقلاب کوین دی بروین؛ دیتا آنالیز، بازار ایجنت ها را کساد می کند؟ چرا کریستیانو رونالدو پیراهن یوونتوس را زمین انداخت؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیات فوتبال استان بوشهر برگزاری دیدار دو ورزشگاه شهدای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود.

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

258 257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901418

دیگر خبرها

  • دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم