Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@14:59:12 GMT

قراداد تأمین آب شرب کرمان و واحدهای صنعتی عملیاتی می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۱۹۵۳

قراداد تأمین آب شرب کرمان و واحدهای صنعتی عملیاتی می شود

محمدرضا پور ابراهیمی گفت: مذاکرات انجام شده با شرکت انتقال آب خلیج فارس به جز تخصیص آب به بخش شرب و صنعت برای شهر کرمان، امکان انجام عملیات اجرایی مسیر تکمیل خط انتقال آب به شهرستان کرمان را در توافق نهایی کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ محمدرضا پور ابراهیمی در نشست مشترک مدیرعامل انتقال آب خلیج فارس، مدیر شرکت گل گهر، رئیس هیات مدیره شرکت مس در خصوص مسائل مربوط به تامین آب شهرستان کرمان گفت: خوشبختانه استاندار کرمان در این زمینه حمایت های لازم را انجام داده و بزودی موضوع عقد قرارداد با شرکت ها با حضور علی زینی وند در روزهای آینده نهایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به برگزاری این نشست و هماهنگی های انجام شده بتوانیم هر چه سریع تر خبرهای خوبی را در خصوص تامین آب آشامیدنی و صنعت به مردم از تخصیص سهمیه آب خلیج فارس به کرمان انجام بدهیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: مذاکرات انجام شده با شرکت انتقال آب خلیج فارس به جز تخصیص آب به بخش شرب و صنعت برای شهر کرمان، امکان انجام عملیات اجرایی مسیر تکمیل خط انتقال آب به شهرستان کرمان را در توافق نهایی کرده است.

در ادامه میرعلی یاری مدیرعامل شرکت تامین و انتقال آب خلیج فارس نیز از زحمات و تلاش های  نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در راستای کمک به تامین منابع مالی پروژه انتقال آب تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: تامین مالی ۲ هزار میلیارد تومان تامین مالی در سال ۹۶ و ۹۷ از طریق تشکیل سندیکا و از طریق کمیسیون اقتصادی برای اجرای طرح انتقال آب، بزرگترین کمک برای اجرایی شدن این پروژه مهم ملی در استان و کشور بود.

یاری اظهار کرد: اگر کمک، مساعدت های و پیگییرهای نماینده کرمان و راور در مجلس در پروژه انتقال آب نبود این پروژه به سرانجام نمی رسید.

مدیرعامل شرکت تامین و انتقال آب خلیج فارس تصریح کرد: ظرفیت انتقال آب در فاز اول و دوم به جز نیاز واحدهای صنعتی شرکت های ملی مس، گل گهر، چادرملو سایر نیازها در حوزه های صنعتی و موارد دیگر را نیز می تواند پوشش دهد.

وی ابراز کرد: میزان تولید و انتقال آب شیرین در فاز اول و دوم پاسخگوی نیاز وضعیت موجود و طرح های توسعه ای ۲۰ ساله آینده شرکت های صنعتی مس و گلگهر خواهد بود و در کنار تامین آن میزان مازاد آن امکان تخحصیص از طریق ایجاد بازار آب برای واحدهای صنعتی امکان انتقال به سایر موارد خواهد بود.

یاری گفت: با توجه به مسیر خط انتقال آب بزودی برنامه فاز دوم که افزایش تولید اب شیرین و انتقال آن به کرمان، یزد و هرمزگان در دستور کار شرکت تامین اب خلیج فارس قرار دارد.

در پایان عتیقی مدیر عامل شرکت گل گهر نیز از زحمات و تلاش دهای انجام شده طی سال های اخیر برای اجرای این پروژه مهم و همه دست اندرکاران بویژه رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تشکر و اعلام آمادگی کرد با همکاری شرکت ملی مس آمادگی داریم تامین آب واحدهای صنعتی و سایر موارد مانند شرب را در چارچوب ضوابط و مقررات شرکتی و توافق با وزارت نیرو و صمت عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انتقال آب خلیج فارس واحدهای صنعتی انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد

ایسنا/هرمزگان با حکم مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان، سرور کریمی‌پور به عنوان سرپرست بیمارستان خلیج‌فارس معرفی شد.

در پی صدور حکمی از سوی دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان- و انتصاب دکتر سرور کریمی‌پور به سمت سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، مراسم تکریم دکتر فرشته بستان رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید بیمارستان تامین اجتماعی بندرعباس؛ با حضور دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان-، علی علیزاده -مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان-، اسماعیل حاجی‌زاده -دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان-، ارسلان حیدری -رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی هرمزگان-، دکتر فرشته بستان -رئیس سابق بیمارستان خلیج‌فارس- و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس؛ مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان در این مراسم گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی سازمانی است که در زمینه بیمه‌ای و درمانی فعالیت دارد و تلاش می‌کند عدالت اجتماعی و توانمندسازی را در جامعه اجرایی کند.

دکتر غلامعباس مومنی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی خود را علاوه بر جامعه هدف، به سایر اقشار جامعه نیز ارائه می‌کند و این امر نیازمند داشتن امکانات مختلف و زیرساخت مناسب است.

مومنی بیان کرد: ارائه خدمات درمانی مناسب نیازمند داشتن امکانات لازم است که یکی از مهمترین امکانات برای تحقق این امر داشتن نیروی انسانی متعهد و با تجربه است.

وی در خاتمه افزود: اهمیت نیروی انسانی برای هر سازمان بسیار زیاد است و پویایی و توانمندی یک سازمان به نیروی انسانی آن بستگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی