Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا حقیقی بعد از بروز اشتباهات بازی مقابل پیکان دوباره به ترکیب اصلی گل‌گهر سیرجان بازگشته است و قصد دارد اتفاقات بازی دور رفت را جبران کند.

خبرگزاری میزان - علیرضا حقیقی بعد از پایان خوش لیگ نوزدهم به همراه نساجی و نتایج خوب مقابل تیم‌های بزرگ لیگ برتر، با دعوت قلعه‌نویی به سیرجان رفت تا روند خوبش را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصل بیستم لیگ‌ برتر تا بازی مقابل پیکان و تراکتور اوضاع بر وفق مراد حقیقی، سنگربان سابق تیم ملی و  نفر اول امیرقلعه‌نویی در چارچوب دروازه گل گهر بود. با این وجود پس از بروز اشتباهات در بازی مقابل پیکان، که باعث شکست تیمش مقابل خودروسازان شد و عملکردی که در باخت ۲ بر یک در بازی خانگی مقابل تراکتور ارائه کرد، از ترکیب اصلی فیروزه‌ای پوشان سیرجانی خارج شد.

*موضوع حقیقی انضباطی بود؟

خروج حقیقی از ترکیب، با اعتراض وی همراه شد تا با نظر کادر فنی گل گهر و امیر قلعه‌نویی این دروازه‌بان از حضور در تمرینات منع شود و در اختیار باشگاه قرار بگیرد. حتی شایعه‌هایی شنیده می‌شد که گل‌گهر در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال دروازه‌بان می‌گردد.

*عملکرد بشاگردی

 مهرداد بشاگردی از هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل سایپا در ترکیب گل‌گهر سیرجان قرار گرفت و اعتماد کادرفنی سیرجانی‌ها به وی پنج هفته ادامه داشت. آخرین بازی بشاگردی مقابل سپاهان در اصفهان بود که با شکست یک بر صفر شاگردان قلعه‌نویی همراه بود. در این پنج هفته دو کلین شیت و دریافت ۸ گل طی ثمره عملکرد جانشین حقیقی بود؛ عملکردی که در نهایت تحت تاثیر شکست ۵ بر صفر برابر پرسپولیس قرار گرفت تا بار دیگر نگاه‌ها به سمت حقیقی چرخش پیدا کند. 

*حقیقی بعد از بازگشت

حقیقی در دربی مهم کرمان مقابل شاگردان ربیعی به ترکیب اصلی بازگشت و بعد از ۵ هفته سنگربان اصلی تیمش شد. از زمان بازگشت وی، گل‌گهر در سه مسابقه رسمی (۲ مسابقه در لیگ برتر و یک بازی جام حذفی) به میدان رفته است. حقیقی مقابل مس رفسنجان دروازه‌اش را بسته نگه‌داشت؛ اما در دو مسابقه بعدی مقابل مس کرمان و ماشین‌سازی هر کدام یک گل دریافت کرده است.

*سیستم چرخشی قلعه‌نویی؟

بعد از بازگشت حقیقی به ترکیب پرسش‌هایی مطرح شد که قلعه‌نویی دوباره از سیستم چرخشی دروازه‌بانان استفاده می‌کند یا گلر تیم‌ملی، در جام جهانی ۲۰۱۴ بار دیگر به عنوان نفر اصلی جایگاه خودش را به دست آورده است. در همین رابطه جلال امیدیان مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پیش از مسابقه پیکان در هفته بیستم لیگ برتر، در پاسخ به پرسش میزان اظهار داشت: سیستم چرخشی استفاده از دروازه‌بان‌ها؟ ما امسال سیستم چرخشی نداشتیم و می‌دانم قلعه‌نویی همیشه دروازه‌بان یک مشخصی داشته است، اما در طول فصل اتفاقاتی رخ می‌دهد که شما مجبورید از گلر دوم استفاده کنید.

*نبرد با پیکان؛ دوباره اوت‌انداز

حقیقی در حالی مقابل پیکان قرار می‌گیرد که در بازی دور رفت در فاصله ۷ دقیقه ابتدایی مسابقه دو گل دریافت کرد، اما نقطه تلخ آن بازی، جایگیری اشتباه حقیقی در گل دوم و زمان پرتاب اوت نادر محمدی بود. با اینکه آن مسابقه باعث سرزبان افتادن نام محمدی شد؛ اما برای گلر سابق تیم ملی خیلی گران تمام شد. حالا وی با انگیزه زیاد قصد دارد اتفاقات بازی رفت مقابل شاگردان تارتار را جبران کند.

بیشتر بخوانید: امیدیان: نباید نام قلعه‌نویی در داوری‌ها تأثیرگذار باشد/ می‌خواهیم عدالت برای گل‌گهر اجرا شود

انتهای پیام/

برچسب ها: گل گهر سیرجان علیرضا حقیقی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گل گهر سیرجان علیرضا حقیقی گل گهر سیرجان سیستم چرخشی مقابل پیکان دروازه بان قلعه نویی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت ۱۵:۳۰ پنجشنبه ۱۷ خرداد در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در زمین حریف به‌مصاف هنگ‌کنگ می‌رود.

بیشتر بخوانید: نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

پیش از این درخصوص به این موضوع اشاره کرده بودیم که به‌نظر می‌رسد برای این سفر، شاگردان امیر قلعه‌نویی احتمالا با دردسرهایی مواجه شوند. تا پیش از این هواپیمایی وارش به‌واسطه ارتباط مدیرانش با سرمربی تیم ملی پروازهای اختصاصی و چارتر تیم ملی به کشورهای مختلف را هماهنگ می‌کرد اما از آنجا که به دلایل فنی این ایرلاین توانایی لازم برای اعزام ملی‌پوشان به کشور هنگ‌کنگ را نداشته، فدراسیون فوتبال با درخواست از فیفا این موضوع را مطرح کرده است تا فدراسیون جهانی این مشکل را با تهیه بلیت برای ملی‌پوشان ایران در سفر به هنگ‌کنگ حل‌وفصل کند.

این درحالی است که برای تهیه بلیت ملی‌پوشان برای پرواز به هنگ‌کنگ، امیر قلعه‌نویی لیست خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده که در این لیست نامی از احسان حاج صفی و کریم انصاری‌فرد دو ملی‌پوش باسابقه و البته کاپیتان‌های اول و دوم تیم ملی در این لیست دیده نمی‌شود تا مشخص شود این دو بازیکن در پروسه جوانگرایی امیر قلعه‌نویی برای تیم ملی، نفراتی هستند که از فهرست خارج شده تا جای خود را به جوان‌ترها بدهند. این دو بازیکن در اردوی اخیر تیم ملی در تعطیلات عید و برای دو دیدار برابر ترکمنستان نیز از سوی قلعه‌نویی به تیم ملی دعوت نشده بودند تا این گمانه‌زنی شدت بگیرد که سرمربی تیم ملی دیگر قصداستفاده از این نفرات را ندارد. بااین‌حال به‌خاطر درخشش نسبی حاج‌صفی در بازی‌های اخیر تیم باشگاهی‌اش در یونان انتظار می‌رفت کاپیتان تیم ملی برای اردوهای اخیر تیم ملی در فهرست نهایی قرار بگیرد که تا امروز این امر محقق نشده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229043 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • دروازه‌بان استقلالی، دل عنایتی را برد (عکس)