Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@06:39:01 GMT

امید در اردوی دورتموند: بازگشت سانچو به تمرینات

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۲۰۲۵

امید در اردوی دورتموند: بازگشت سانچو به تمرینات

جیدون سانچو، ستاره انگلیسی دورتموند، در آستانه دیدار برگشت برابر سیتی در چمپیونزلیگ، با رهایی از مصدومیت به تمرینات این تیم بازگشت.

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه بازی برگشت دوتموند و سیتی در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ در روز چهارشنبهف دورتموند اعلام کرده است که جیدون سانچو پس از یک ماه دوری از میادین به دیلی مصدومیت عضلانی، به تمرینات این تیم بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشت سانچو یکی از عناصر کلیدی در تلاش این تیم در ادامه فصل برای موفقیت در بوندسلیگا و همچنین در رقابت های اروپایی است.

سانچو از زمان پیروزی دورتموند بر مونشن گلادباخ در یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان در تاریخ دوم مارس دیگر برای سیاه و زردها به میدان نرفته است.

ستاره 21 ساله در دیدار رفت برابر منچسترسیتی که با شکست 2-1 دورتموند خاتمه یافت نیز غایب بود و همچنین نتوانست در سه بازی تیم ملی انگلیس در مقدماتی جام جهانی نیز شرکت کند.

 

 

روز یکشنبه توییتر باشگاه دورتموند توییت کرد: "جیدون سانچو به زمین تمرین برگشت تا صبح امروز یک جلسه تمرین انفرادی داشته باشد."

سانچو محصول آکادمی منچسترسیتی است و در 17 سالگی از امضای قرارداد جدید با این تیم امتناع کرد تا در سال 2017 به دوتموند بپیوندد. او در این فصل در بوندسلیگا شش گل به ثمر رسانده و 9 پاس گل داده است.

شایعات بسیاری پیرامون آینده جیدون سانچو در جریان است و بسیاری معتقدند که او در تابستان پیش رو دورتموند را ترک خواهد کرد، هر چند آینده او در این باشگاه بسیار به این موضع بستگی دارد که در فصل آینده به چمپیونزلیگ برسند یا نه.

 

جیدون سانچو بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جیدون سانچو بروسیا دورتموند جیدون سانچو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس

به گزارش همشهری آنلاین علیرضا بیرانوند که بعد از بازی مقابل ترکمنستان در دوم فروردین از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شدید شده بود، پس از چند هفته گچ دست خود را باز کرد.

او که روز گذشته اولین تمرین خود بدون دست گچ‌گرفته را در این ماه سپری کرده بود، امروز علاوه بر تمرینات اختصاصی در بخشی از تمرینات دروازه‌بانی در ورزشگاه کاظمی نیز حاضر بود.

تصویر خندان علیرضا بیرانوند کنار دروازه می‌تواند برای پرسپولیس در کورس قهرمانی امیدبخش باشد.

سرخ‌ها سه روز دیگر در چارچوب جام حذفی باید در اراک به مصاف آلومینیوم بروند و باید دید وضعیت بیرانوند برای این مسابقه چگونه خواهد بود.

کد خبر 846787 برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند

دیگر خبرها

  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال