Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین کنفرانس مهندسی مالی و بیم سنجی با حمایت شرکت بیمه تعاون برگزار خواهد شد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، مریم سلماسی، مدیر ریسک و تعالی این شرکت با اعلام این مطلب گفت: کنفرانس ملی مهندسی مالی و بیم سنجی، برای هفتمین سال متوالی از سوی پژوهشگاه دانش های بنیادی (مرکز تحقیقات فیزیک نظری و ریاضیات) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: شرکت بیمه تعاون نیز با هدف اعتلای دانش اکچوئری (بیم سنجی)، مدیریت ریسک و مهندسی مالی و تعامل بیش از پیش فضای دانشگاه با صنعت به عنوان حامی اصلی و تنها حامی بیمه‌ای این کنفرانس حضور خواهد داشت.

سلماسی ادامه داد: حمید کردبچه، رئیس پژوهشکده بیمه، یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون و هیربد آسا، استاد مدرسه بازرگانی کنت انگلستان اعضای شورای سیاستگذاری این کنفرانس را تشکیل داده و دسید محمد مهدی کاظمی، استاد دانشگاه خوارزمی، مریم سلماسی، مدیر ریسک بیمه تعاون و محسن راهپیما، معاون اجرایی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی اعضای کمیته اجرایی این کنفرانس هستند.

وی اضافه کرد: این کنفرانس در مرداد ماه 1400 برگزار خواهد شد و محورهای آن عبارتند از: بیمه‌های پارامتریک و مبتنی بر شاخص؛ اکچوئری بیمه‌های زندگی و غیرزندگی؛ مشتقات و اوراق بهادار مالی و بیمه‌ای، بورس، فرابورس، مدیریت سبد سرمایه و ثروت؛ طراحی ابزارهای مدیریت ریسک فاجعه بار؛ روش‌های کمی برای مدیریت ریسک در موسسات مالی؛ کاربرد فناوری‌های نوین (فین تک، اینشورتک، زنجیره بلوکی، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و ...) و دبیرخانه این کنفرانس به زودی آماده دریافت مقالات از پژوهشگران خواهد بود.

وی هم‌چنین گفت: هفتمین کنفرانس ملی مهندسی مالی و بیم‌سنجی توسط پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) نمایه شده و مقالات از این طریق قابل دسترس خواهد بود.

سلماسی افزود: با توجه به اینکه این کنفرانس احتمالاً به صورت مجازی برگزار خواهد شد برای تشویق مخاطبان و ایجاد آمادگی در مخاطبان و برگزارکنندگان، 4 پیش رویداد از سوی با موضوعات «کاربرد فناوری‌های نوین در بیمه و مدیریت مالی» با مدیریت دکتر هیربد آسا، «اکچوئری، بیمه های زندگی و غیرزندگی» با مدیریت دکتر امیرتیمور پاینده، «بیمه های پارامتریک و بیمه‌های مبتنی بر شاخص» با مدیریت یونس مظلومی و «مشتقات و اوراق بهادار مرتبط با بیمه» با مدیریت مریم یاراحمدی از اردیبهشت تا تیرماه سال 1400 و به صورت آنلاین و بعضاً با حضور اساتید بین المللی به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد. در این پیش رویدادها سعی خواهد شد مسائل روز طرح شده و نتایج برخی از آخرین تحقیقات و تجربیات با مخاطبان به اشتراک گذاشته شود.

اولین پیش رویداد 12 اردیبهشت 1400 با موضوع «کاربرد فناوری‌های نوین در بیمه و مدیریت مالی» و با همکاری دانشگاه Kent انگلستان برگزار می شود که طرق ثبت نام در آن به زودی اعلام عمومی خواهد شد.

قابل توجه است که مدیر ریسک و تعالی بیمه تعاون از تمام کارشناسان و متخصصان بیمه برای حضور پژوهشی در این کنفرانس و پیش رویدادها و تقویت جایگاه علمی آن دعوت کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه تعاون صنعت بیمه بیمه گذاران پول نیوز حق بیمه برگزار خواهد شد بیمه تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت وجود پیش‌بینی مالی برای استارت‌آپ‌های کوچک چیست؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیش‌بینی مالی برای کسب‌وکار‌های نوپا براساس موقعیت‌های فرضی رخ می‌دهد و شامل صورت جریان‌های نقدی، ترازنامه مالی و صورت درآمد‌های پیش‌بینی‌شده می‌شود. سند پیش‌بینی مالی که براساس تکنیک‌های مدل‌سازی ساخته می‌شود، به سوالات فرضی سرمایه‌گذاران و بقیه ذی‌نفعان پاسخ می‌دهد.

اما در این میان، لزوم پیش‌بینی سرمایه برای کسب و کار‌های نوپا از اهمیت بیشتری برخوردار است و دلایل زیادی برای ضرورت پیش‌بینی مالی برای کسب‌وکارهای کوچک وجود دارد.

فواید به‌کارگیری پیش‌بینی مالی برای استارت‌آپ‌ها

مدیریت مالی کسب‌وکار‌های نوپا و استارت‌آپ‌ها به معنی نظارت بر جریان‌های نقدی و آگاهی از نیاز‌های مالی است که با تکیه بر آن می‌توان روند تولید یا قیمت‌گذاری کالا و خدمات را مشخص کرد. برای کسب‌وکار نوپا یا استارت‌آپ‌های کوچک صرف اشراف داشتن به وضعیت مالی کافی نیست بلکه جایگاه مالی کجا مهم است.

فواید بهره‌گیری از پیش‌بینی مالی برای کسب‌وکار‌های کوچک و نوپا شامل مواردی مانند مدیریت مالی، مدیریت وجوه نقدی، برآورد سرمایه راه‌اندازی، تشخیص سوددِه بودن ایده، تشخیص قابلیت اجرایی داشتن ایده و درنهایت تشخیص زمان رسیدن به نقطه سوددهی می‌شود.

به‌طور خلاصه می‌توان گفت دلیل استفاده از پیش‌بینی مالی برای استارت‌آپ‌های کوچک، در مدیریت وجه نقد است. دانستن این نکته که سرمایه از کجا قرار است بیاید و در کجا خرج خواهد شد، تکلیف سرمایه‌گذار و سرمایه‌پذیر را به‌خوبی روشن می کند.

برای آماده‌سازی پیش بینی مالی برای استارت‌آپ‌های کوچک و کسب‌وکارهای نوپا ابتدا باید جایگاه آن کسب و کار مشخص شود. برنامه‌ریزی برای کسب‌وکاری که در مرحله اجرا قرار دارد، متفاوت از کسب‌وکاری است که هنوز در مرحله ارزیابی آینده قرار داد. تنظیم سند پیش بینی مالی برای مورد اول با تکیه بر داده‌های تاریخی آسان‌تر است اما کسب‌وکار دیگری ممکن است به تحقیقات بازار برای مدل سازی احتیاج داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش ویژه مهندسی مکانیک سنگ را در توسعه کشور جدی بگیریم
  • آیا سرمایه‌گذاری همان پس‌انداز است؟
  • کسب درآمد ارزی شرکت ایپکو از محل صادرات خدمات فنی مهندسی
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • اهمیت وجود پیش‌بینی مالی برای استارت‌آپ‌های کوچک چیست؟
  • مدل جدید اعتبار سنجی بانک ها برای دریافت وام ؛ خلافی خودرو هم تاثیرگذار شد؟
  • «اصپاک» در شهر اصفهان ۱۳ هزار مشترک دارد/ بیش از ۱۰ هزار خانه بیمه آتش‌سوزی شد
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای