Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقی عسگری، پیشکسوت شنا و شیرجه کشور ابراز امیدواری کرد که انجام واکسیناسیون کرونا در کشور تسریع شود و تاکید کرد صندوق حمایت به تبع شرایط کنونی کشور و کمبود واکسن دستش در این خصوص بسته است وگرنه از اقدام موثر برای واکسیناسیون پیشکسوتان دریغ نمی کرد.

به گزارش برنا، عسگری در گفت و گو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: این روزها باید بیشتر از قبل مراقبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه واکسیناسیون کرونا در کشور ما روند کندی دارد و آن هم به دلایل مختلف از جمله کمبود واکسن برمی گردد.

وی ادامه داد: تولید، تایید و توزیع واکسن ایرانی هم زمان می برد و تنها کاری که باید در این دوران کرد مراقبت بیشتر است. هرچند واکسن نمی تواند مصونیت قطعی بیاورد و حتی دیده شده است به دلیل تولید در زمان کوتاه واکسن های کنونی در برخی افراد با عوارضی همراه بوده است.

عسگری با بیان اینکه درخصوص واکسیناسیون پیشکسوتان دست صندوق بسته است، افزود: شرایط دشواری در خصوص کرونا بر کشور حاکم است. دکتر ابطحی در دوران مدیریت خود در حد توان هر کاری توانسته برای پیشکسوتان انجام داده و به جرات می توان گفت از تمام مدیرهای قبلی صندوق موثرتر بوده است.

این پیشکسوت ورزش کشور ادامه داد: با آمدن دکتر ابطحی در راس مدیریت صندوق حمایت تحولات گسترده ای صورت گرفته و صندوق تبدیل به خانه پیشکسوتان شده است. بنده به عنوان یکی از قدیمی ترین قهرمانان ورزش کشور از شخص دکترابطحی تشکر کرده و برای ایشان وهمکارانشان آرزوی سلامتی دارم.

وی با اشاره به پیگیری و تماس های صندوق درخصوص تسهیل در روند درمان و بیمه همسرش افزود: متاسفانه همسر من هم به کرونا دچار شد و کرونا در کمین من هم بود. خوشبختانه تاکنون توانسته ام سلامت خود را حفظ کنم. تنها باید امیدوار بود که این ویروس هر چه زودتر سایه شوم خود را از سر دنیا بردارد.

تقی عسگری متولد بهمن ماه سال 1303 است و در مسابقات بازی‌های آسیایی دهلی نو سال 1330 موفق شد در دو رشته سکو و شیرجه دو مدال نقره کسب کند. وی همچنین در سال 1323 نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور شد و از آن سال تا سال 1344 به طور متناوب در یازده دوره از مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرد و عمر قهرمانی‌اش 21 سال طول کشید. در این یازده دوره، 9 بار قهرمان و دو بار هم نایب‌قهرمان شد. آخرین سالی که عسگری در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرد 41 ساله بود و پس از کسب مقام نخست از مسابقات خداحافظی کرد.

گفتنی است، صندوق حمایت در تاریخ 20 آبان 1398 از تقی عسگری به همراه عبدالله موحد پیشکسوت کشتی و حسن حبیبی پیشکسوت فوتبال تجلیل به عمل آورد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تقی عسگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۲۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هیأت دولت با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخاباتی، بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در این مرحله از انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تاکید کرد.

رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دینی دانست که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

رئیسی در ادامه به موضوع ضرورت مشارکت مردم برای تحقق هدف جهش تولید اشاره کرد و افزود: تمهید مقدمات تحقق مشارکت مردم نیازمند اهتمام جدی همه بخش‌های دولت است؛ هر دستگاهی باید زمینه‌ها و راهکارهای جذب مشارکت مردم در بخش خود را به شکل دقیق و با زمان‌بندی مشخص تدوین و اعلام کرده و اجرای آن را به شکل مستمر و گام به گام پایش کند.

رئیس جمهور در جلسه امروز هیأت دولت همچنین ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر و روز معلم، نقش کارگران و معلمان در پیشرفت و آبادانی کشور را اساسی و مهم توصیف و تصریح کرد: مبنای خلقت عالم بر تعلیم و تربیت استوار است و لذا همه ما در هر زمان و با لحاظ برخورداری از هر سطحی از دانش، همچنان نیازمند دانش‌افزایی و علم‌آموزی بیشتر هستیم.

در جلسه امروز هیأت دولت وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده ۴۰۰ متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نایب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نایب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهرهای آسیا را از جمله این موفقیت‌ها برشمرد که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز با اعلام خبر دستیابی به فرمولاسیون، فرآیند و فناوری استحصال کود «تریپل سوپر فسفات» به عنوان یکی از کودهای مهم و بسیار پرکاربرد در کشاورزی گفت: سالانه نیاز به واردات ۲۵۰ هزار تن از این نوع کود داشتیم که خوشبختانه تولید آن در کشور بومی‌سازی و خط تولیدی با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن راه‌اندازی شده که تا ۲۰۰ هزار تن قابل افزایش است و می‌تواند سالانه تا ۳۷ میلیون دلار صرفه‌جویی ایجاد کند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت از تولیدات داخل، زمینه رونق تولید داخلی این محصول فراهم شود.

کد خبر 6094118 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش