Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شعبانی‌بهار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت کمانداران ریکرو بعد از مسابقه بین‌المللی ترکیه، عنوان کرد: تیم ملی ریکرو صبح امروز به تهران رسیده است، آنها فردا تست کرونا می‌دهند و جمعه به اردو می‌آیند تا تمرینات از شنبه شروع شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در پاسخ به اینکه ارزیابی شما از نتایج کمانداران در این تورنمنت چیست، خاطر نشان کرد: برای ما این تورنمنت، اردویی بود تا کمانداران در فضای تمرین و مسابقه باشند چرا که یک سال و نیم در مسابقه‌ای نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردو و تورنمنت ترکیه خیلی برای ما مفید بود چون بچه‌ها هم با ۵ کشور اردو داشتند و هم با ۳۰ کشور مسابقه دادند که تلنگر بود.
شعبانی بهار در پاسخ به این سوال که از حذف زود هنگام کمانداران نگران نیستید، گفت: این مسابقه از ابعاد مختلف مفید بوده. همین که مربیان وضعیت بچه‌ها را ببینند و کمانداران خودشان را محک زدند، خوب است. فرصت ۲ ماهه‌ای هست تا آنها روی ضعف‌ها کار و نقاط قوت را تقویت کنند تا مصمم تر از گذشته باشند و بدانند کار سختی برای کسب سهمیه وجود دارد. حضور آنها در اردوی ۱۰ روزه و مسابقه ۳ روزه مفید بوده است.
وی ادامه داد: تیم ملی ریکرو و کامپوند برای شرکت در کاپ جهانی لوزان سوئیس یک ماه دیگر به سفر خواهد رفت. اواخر اردیبهشت مسابقات کاپ جهانی مرحله دوم برگزار خواهد شد.
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص هزینه‌ها برای اعزام خاطرنشان کرد: ما به شدت نگران هزینه‌ها هستیم چون هر ماه یک مسابقه سنگین خارج از کشور داریم. انتظار داریم کمیته و وزارت بیشتر از گذشته حامی باشند ما هم تلاش می‌کنیم اتفاقات خوبی برای تیراندازی با کمان رقم بزنیم. خواهش من این است در ۳ ماه آینده که اعزام‌های سنگین با این قیمت‌های نجومی داریم، به ما کمک کنند. از همه حمایت‌های کمیته و وزارت تشکر می‌کنم و انتظار دارم عنایت ویژه در ۳ ماه داشته باشند تا در اجرای برنامه‌ها مشکلی نباشد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ریکرو کسب سهمیه المپیک المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه جلب عنایت امام زمان (عج)

حجت الاسلام والمسلمین قمی گفت: برای جلب عنایت حضرت صاحب الزمان (عج) باید ببینیم چه برنامه‌هایی مورد خواست ایشان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • راه جلب عنایت امام زمان (عج)
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید