Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان اصولی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی و عضو شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه تفکرات افراطی در فضای شهر باید به حاشیه رانده شود؛ گفت: یقینا در فضای منازعه و دعوا نمی‌توان به سازندگی رسید.


او افزود: حوزه فرهنگی همواره مورد هجمه، انتقاد و کم لطفی بوده است و در دوره کنونی مدیریت شهری مشهد نیز انتقاد‌های غیرحرفه‌ای زیادی به این حوزه وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

سه انتصاب جدید در استانداری خراسان رضوی


رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی مشهد ادامه داد: حوزه فرهنگی در این دوره سعی کرد از کشمکش‌های سیاسی و غیرسیاسی فاصله بگیرد و بخشی از هجمه‌ها و نقد‌های غیراصولی به این حوزه، به دلیل همین موضوع و ناشی از تامین نشدن نظرات افراطی است.


اصولی بیان کرد: معتقدیم در فضای شهر باید با تکیه بر تفاهم و گفتگو به نفع مردم شهر عمل کرد، اما برخی که ادعای مدیریت جهانی دارند، فضای گفتگو را در شهر برنمی‌تابند.


او تصریح کرد: البته تا کنون حرف قابل استنادی از منتقدان ندیده‌ایم، اما اعلام می‌کنیم بر اساس سند مصوب در شورای شهر در این حوزه فرهنگی به خوبی عمل شده و اقدامات سازنده‌ای در این حوزه انجام شده است و فعالیت‌های عمرانی رنگ و بوی فرهنگی و اجتماعی دارد.


رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی مشهد تاکید کرد: جلسات نقد سازنده نیز چندین بار در حوزه فرهنگی برگزار کرده ایم، اما همچنان نقد‌های غیرحرفه‌ای ادامه دارد.

اصولی اظهار کرد: در آستانه انتخابات و تغییر و تحول قرار داریم، از شهروندان و همه افراد تاثیرگذار می‌خواهیم از فضای مبتنی بر تعامل و گفتگو در شهر صیانت کنند تا مشهد همچنان به عنوان محور همکاری و هم‌افزایی باقی بماند.

 

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشمکش سیاسی انتخابات انتقاد های غیر حرفه ای فرهنگی و اجتماعی حوزه فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد


به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی بین فرهنگی در باکو با «عادل کریملی» همتای آذربایجانی خود دیدار و گفتگو کرد.

محمدمهدی اسماعیلی در این دیدار گفت: اشتراکات زیاد فرهنگی، تاریخی و تمدنی با آذربایجان داریم و به همین خاطر یک ایرانی در آذربایجان و یک آذربایجانی در ایران احساس غربت نمی‌کند.

وی افزود: بنای ما در دولت آیت‌الله رئیسی بازطراحی رابطه فرهنگی با کشور‌های همسایه است. مواضع جمهوری اسلامی ایران در درگیری‌های اخیر تاکید بر حقانیت برادران آذربایجانی بود.

اسماعیلی گفت: تمایل داریم تفاهم‌نامه جامع فرهنگی بین دو کشور مجدد امضا شود. مرز‌های آبی و دریایی مشترک و طولانی با کشور آذربایجان داریم و پیشنهاد می‌کنم تبادلات فرهنگی در شهر‌های مرزی ایجاد شود. همچنین آمادگی داریم بین نویسندگان و سینماگران دو کشور نشست مشترک سینمایی برگزار کنیم.

اسماعیلی گفت: رییس‌جمهور ایران تاکید دارند هر کار فرهنگی در حوزه همسایگان در بخش‌هایی باشد که کاملاً همراهی و اتفاق نظر متقابل وجود داشته باشد.

وی افزود: در تلاش هستیم تا اولین جشنواره فیلم‌های سینمایی کشور‌های حاشیه خزر را برگزار کنیم در همین زمینه از شما و سینماگران شما دعوت می‌کنیم تا در این جشنواره حضور داشته باشید.

دیگر خبرها

  • راهبردهای علمی و علمی امام صادق(ع) در مقابله با سطحی نگری فکری و عمل گرایی افراطی
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • پیام پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی بعد از توهین به هواداران زن پرسپولیسی
  • واکنش سپاهان به حواشی پیرمرد حاشیه‌ ساز؛ گویا رگ غیرت شما فقط در برخی موارد بیرون می‌زند!
  • واکنش باشگاه سپاهان به حواشی مرد حاشیه‌ساز
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • اسماعیلی با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • مجلس یازدهم در نظارت ضعیف بود
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر