Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در ملاقات با اعضای انجمن‌های صنایع همگن – خانه صنعت، معدن و تجارت استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: دبیرخانه کمیته «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» در استانداری خراسان رضوی ایجاد شده است که در آن مشکلات واحدهای تولیدی احصاء و در دو بخش مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار خراسان رضوی ادامه داد: مشکلاتی که نیاز به اصلاح قانون و مصوبه دارند، در این کمیته منعکس می‌شوند و مشکلاتی که قابل حل می‌باشند را مرتفع می‌نماییم.
وی با اشاره به اینکه خراسان رضوی یکی از پیشران‌هایش بخش معدن است، افزود: کار کردن در بخش معدن کار و فعالیت بسیار زیادی را می‌طلبد. در این راستا عمده‌ترین موانع استان مربوط به منابع طبیعی و محیط زیست است که با حل آن‌ها می‌توانیم شاهد جهش در تولید باشیم.
معتمدیان به دستاوردهای سفر اخیر معاون اول رئیس جمهور به مشهد پرداخت و عنوان کرد: در سفر معاون اول رئیس جمهور، کمک‌های فنی و اعتباری دریافت کردیم. به طور مثال در حوزه راه ۸۰۰۰ میلیارد ریال و در آبرسانی ۷۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار دریافت شد.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در دستگاه‌های اجرایی باید رویکرد و نگاه‌ها تغییر پیدا کند، خطاب به مدیران استان تاکید کرد: اشخاصی که «ترمز توسعه» استان هستند را شناسایی و معرفی کنید.
گفتنی است؛ فراخوان برای شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی و اتخاذ تصمیم جهت حل آنها، راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعات واحدهای اقتصادی، تامین مالی واحدهای اقتصادی از محل تفاهم‌نامه سفر دکتر جهانگیری برای طرح‌های اولویت‌دار استان، تخصیص و تامین مسائل ارزی و احصای آن‌ها، ایجاد شهرک صنعتی پوشاک و تسهیل و روان سازی مسائل حوزه معدن در سطح استانی و ملی از جمله مباحث و مصوبات این نشست بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ترمز توسعه تولید استان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری عل و فناوری آنا، با حضور رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی شد.

در حاشیه برگزاری نشست هم‌اندیشی رؤسا واحد‌ها و مراکز آموزشی و مسئولان حراست دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان که با حضور محمدجواد فرهنگ، رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در سالن سردار دل‌ها شهید سلیمانی برگزار شد، با حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، اسماعیل اقدامی با حفظ سمت به عنوان سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت منصوب شد.

اقدامی تجربیات زیادی از جمله رئیس خزانه‌داری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، معاون توسعه و مدیریت منابع واحد لاهیجان و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت ایران کم‌ خرج‌ ترین دولتِ در حال‌ توسعه معرفی شد + جدول
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد
  • صدور مجوز زیست‌محیطی برای معدن آلبلاغ خراسان شمالی مصوب شد
  • مسدود شدن جاده خوسف - معدن قلعه زری
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی