Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون اقتصادی استاندار مرکزی گفت: ۱۲۰ پرونده تخلف مرغداران از اواسط اسفندماه تا کنون به مراجع قضایی ارجاع شده که درحال رسیدگی است و تمام مرغداران دارای سهمیه دولتی موظف به عرضه مرغ خود هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک ، سعید فرخی پیش از ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار استان مرکزی با اشاره به اهمیت توزیع کالاهای تنظیم بازاری در بین عموم مردم اظهار داشت: با کارخانه‌های متخلف در راستای قیمت‌گذاری باید برخورد جدی شود و انبار مناسب برای نگهداری کالاها در استان باید داشته باشیم و در این راستا سه پیشنهاد اعم از مشارکت بخش غیر دولتی، سرمایه‌گذاری دولت و اجاره انبار مناسب داریم و امیدواریم با این پیشنهادها مشکل حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سهمیه هر شهرستان برای روغن‌های جامد و نیمه جامد باید مشخص شود و نحوه توزیع این اقلام باید به گونه‌ای باشد که شاهد تجمع نباشیم.

معاون اقتصادی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: متاسفانه شرکت‌های تولیدی، روغن را به قیمت مصرف‌کننده به مباشران تحویل می‌دهند و همین امر باعث ضرر مباشران می‌شود و همچنین این اقدام آنها تخلف محسوب می‌شود که باید با آنها برخورد جدی شود.

انتقاد آل‌هاشم از مشکلات بازار مرغ و روغن / مخاطب ‌حل مشکلات اقتصادی رئیس جمهور و دولت است‌وعده مدیران گلستانی درباره تنظیم بازار مرغ و روغن/با فروشندگان متخلف برخورد می‌شودتاز‌ه‌ترین وضعیت کووید 19در استان آذربایجان‌غربی/ صف‌های خرید مرغ و روغن "صف‌ بستری" شد

فرخی تصریح کرد: در اسفندماه که با شرایط متلاطمی مواجه بودیم در راستای نحوه تامین و توزیع مرغ در استان مرکزی برنامه‌ریزی خوبی انجام شد و در این راستا استان نسبتا در داخل کشور به لحاظ قیمت و نحوه توزیع از شرایط خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مرغداران درحال تولید مرغ در داخل استان مرکزی با اولویت تامین مرغ استان موظف به تحویل آنها به کشتارگاه‌های استان هستند و این امر از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاوزی و مراجع نظارتی کنترل شده و پرونده افراد متخلف به سازمان تعزیرات و مراجع مربوطه تحویل داده می‌شود و در سهمیه‌های آینده خود با مشکل مواجه می‌شوند.

معاون اقتصادی استاندار مرکزی بیان کرد: 120 پرونده تخلف مرغداران از اواسط اسفندماه تا کنون به مراجع قضایی ارجاع شده که درحال رسیدگی است و تمام مرغداران دارای سهمیه دولتی موظف به عرضه مرغ خود هستند و کشتارگاه‌ها نیز موظف به کشتار مرغ هستند و باید تولیدات را براساس نحوه توزیع و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت بین شهرستان‌های مختلف توزیع کنند و این امر توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهادکشاورزی، اتاق اصناف و فرمانداری‌ها با حضور نمایندگان مقیم در کشتارگاه در سطح خرده‌فروشی درحال رصد است.

فرخی عنوان کرد: هیچ مشکلی در میزان جوجه‌ریزی، میزان عرضه و میزان تامین در روزهای آینده به وجود نمی‌آید و روزانه حدود 110 هزار قطعه مرغ زنده و از نظر وزنی 220 تن به کشتارگاه‌ها منتقل می‌شود و حدود 100 تا 120 تن مرغ در استان توزیع می‌شود و قیمت مرغ مصوب 24 هزار و 900 تومان برای مصرف‌کننده است.

وی افزود: استان مرکزی در راستای روغن وضعیت نسبتا خوبی دارد اما هنوز روغن جامد و نیمه جامد به اندازه کافی عرضه نشده و برای تامین آن برنامه‌ریزی مناسبی انجام شده است.

انتهای پیام/712/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل علی رحیمی آذر  اظهار کرد: پرونده تقلب در ارائه خدمات صافکاری نقاشی خودرو به میزان ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.
وی خاطرنشان کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال خسارت در حق شاکی خصوصی متهم را به پرداخت ۵ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
رحیمی آذر گفت: بازرسان سازمان صمت اردبیل، گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از یک واحد صافکاری و نقاشی خودرو کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی اردبیل ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی