Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی دفتر حضرت آیت الله فاضل لنکرانی از توزیع بسته های معیشتی همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نور موسوی در حاشیه بسته بندی و آماده سازی سبد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان از سوی بیت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی در سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گاهی گفته می شود مراجع تقلید نسبت به مشکلات و گرفتاری مردم در مسائل معیشتی بی تفاوت هستند، در حالی که ماجرا دقیقا برعکس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی دفتر حضرت آیت الله فاضل لنکرانی، بیان داشت: مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه، دغدغه مشکلات مردم و جامعه را دارند و نسبت به اتفاقات بی تفاوت نیستند.

وی ادامه داد: بیت مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی از زمان پدرشان مرحوم حضرت آیت الله حاج شیخ عبدالله فاضل لنکرانی در ماه مبارک رمضان سبدهای غذایی و کمک مالی با عنوان سفره کریمانه( ضیافت رمضان) داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین نور موسوی  ادامه داد: این بیت از ۶۰ سال پیش این کمک ها را با حمایت و مساعدت مقلدین و خیرین شروع کرد و هنوز هم ادامه دارد و امسال به ۱۵۰۰۰ خانوار سبد غذایی رسیده که  شامل ۷۰ تن برنج به همراه روغن، سویا، ماکارونی و رب گوجه فرهنگی اهدا می شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ علاوه بر این،‌ مبلغ پانصد میلیون تومان بن خرید فروشگاه زنجیره ای تقدیم خانواده ها می گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماه رمضان الله فاضل لنکرانی ماه مبارک رمضان آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از ماجرای گم شدن یسنا / ربایندگان اقرار کردند

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پلیس انتظامی گلستان، سردار محمدسعید فاضل دادگر شامگاه شنبه در تشریح این خبر افزود: در کنار تلاش‌هایی که توسط گروه‌های مردمی، بسیج و هلال احمر برای پیدا کردن یسنا از بعدازظهر یکشنبه (۹ اردیبهشت ماه) و پس از اعلام خبر مفقودی این دختر بچه آغاز شده بود، پلیس این موضوع را بوسیله کارآگاهان زبده خود پیگیری می‌کرد.

وی به استفاده از بهترین سگ‌های زنده یاب از تهران برای پیدا کردن یسنا اشاره کرد و گفت: پلیس از روز سوم حادثه گم شدن این دختر بچه، سرنخ‌هایی توسط کارآگاهان خود مبنی بر ربایش یسنا بدست آورد اما به لحاظ نگرانی‌ها، حفظ جان کودک و سلامتی اش در اولویت قرار گرفت.

سردار فاضل دادگر ادامه داد: پلیس افزون بر ۵٠ نفر را به‌عنوان مطلع و سه نفر را هم به‌عنوان مظنون مورد تحقیق و بازجویی قرار داده و به این ترتیب دامنه اشراف اطلاعاتی خود را گسترش داد و در نهایت یکی از سه مظنون بازداشت شد.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: پس از پیدایش کودک در عصر روز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت ماه)، تحقیقات از مظنونین اصلی با شدت و جدیت ادامه یافت تا این که با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس ۲ نفر از عاملان ربایش که یکی در روستاهای کلاله و دیگری در شهرستانی دیگر متواری و مخفی شده بودند را دستگیر و آنها در بازجویی‌های فنی پلیس به جرم خود اعتراف کردند.

وی یادآور شد: ربایندگان پس از این که متوجه قرار گرفتن در تور اطلاعاتی پلیس شده و عرصه را بر خود تنگ دیدند، برای رد گم کنی و فرار از چنگ قانون با توجه به آشنایی به منطقه در فرصتی مناسب، کودک را در مزارع محل رها کردند.

سردار فاضل دادگر همچنین بابیان اینکه تحقیقات پلیس برای یافتن جزییات بیشتر موضوع ربایش یسنا ادامه دارد از همکاری نزدیک اداره کل اطلاعات گلستان در این پرونده قدردانی و گفت: این حادثه بار دیگر اتحاد و همدلی مردم این استان را اثبات کرد.

«یسنا» کودک کلاله‌ای یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه جاری مفقود و پس از چند روز جستجو، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نکیسا: این برد مبارک تیم استقلال
  • نکیسا: بازیکنان ذوب آهن تلاش کردند/ این برد مبارک استقلالی‌ها
  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • چه کسانی «یسنا» کوچولو را ربودند؟!
  • ربایندگان یسنا به جرم خود اقرار کردند
  • جزئیات جدید از ماجرای گم شدن یسنا / ربایندگان اقرار کردند
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..