Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد امام جمعه بخش مرکزی یزد با تاکید بر پرهیز داوطلبان انتخاباتی از دادن وعده‌های دروغ و فریبکاری برای کسب کرسی مدیریت، چنین مواردی را با هر توجیهی غیرقابل تایید امام عصر(عج) و موانع مصداق‌ امروزی ظهور حضرت دانست.

حجت الاسلام «سیدمحمد کاظم مدرسی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص موانع و تاخیر ظهور ولی عصر(عج) به مصادیق بازری در جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از مصادیق امروز موانع ظهور صاحب الزمان(عج) می تواند در جریان برگزاری انتخابات‌ روی دهد به طوری که برخی نامزدهای انتخاباتی با هر توجیهی و تنها برای رسیدن به کرسی مدیریت تن به وعده‌های انتخاباتی دروغ و فریب‌کاری بدهند که چنین رفتاری اصلاً مورد تایید امام زمان(عج) نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این که امروزه بسیاری از ما خودمان جزو موانع ظهور هستیم، عنوان کرد: باید برای رفع چنین موانعی تلاش کنیم چرا که براساس روایات متعدد اگر شیعیان در مسیر اطاعت از اوامر امام زمان (عج) همراه، همدل و هم زبان نباشند، ظهور محقق نخواهد شد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان این که دوری از گناهان از دیکر امور مورد نیاز برای تسریع در ظهور امام زمان(عج) است، گفت: برای این که میزان همدلی خود را در جامعه تشخیص بدهیم، باید سری به بازار بزنیم چرا که گرانی‌های بی‌رویه و رعایت نکردن حال مشتریان، نوعی ناهمدلی موجود در جامعه است.

وی دموکراسی اداری و بی‌تفاوتی نسبت به ارباب رجوع را هم از مصادیق بارز ناهمدلی در جامعه در راستای تسریع ظهور دانست و گفت: بیان نکردن حقایق در دادگاه‌ها از سوی شاکی، متهم، وکیل و حتی قاضی با توجه به علمی که به حق دارند نیز یکی از نمونه‌های بارز در این خصوص است، اگر خطیب و واعظ جامعه نیز خلاف مسیر مصلحت جامعه اسلامی و خلاف نظام الهی سخن و عمل کند، غیرهمدل خواهد بود.

وی با بیان این که برای ظهور امام عصر(عج) باید به دنبال رفع چنین مصادیقی در جامعه باشیم، اظهار کرد: شبکه‌های اجتماعی در صورت نشر موارد ضد ارزشی و ناپسند از دیگر مصادیق غیرهمدلی‌ در جامعه است.

وی در این باره ناهمدلی‎ بین مسئولان نظام اسلامی که بعضاً منجر به رفتارها و گفتارهای غیرمسئولانه می‌شود را نیز از موانع ظهور خواند و عنوان کرد: انتظار موعود در حمایت نیازمند وجود 313 یار از بین شیعیان است و اگر ناهمدلی و ناهماهنگی‌ها همچنان در جامعه تداوم داشته باشند، کادر لازم برای ظهور حضرت(عج) تامین نمی‎شود.

حجت الاسلام مدرسی خودسازی و جامعه‌سازی برای ظهور را ضروری دانست و در این باره تصریح کرد: مردم در حکمت و فلسفه‌ی غیبت نقش اساسی دارند و روایات متعددی از ناهمدلی و یاری نکردن مردم از آن حضرت وجود دارد، لذا غیبت حضرت موعود بیش از هر مهم دیگری، از ناحیه خود مردم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی امام جمعه انتخابات 1400 ظهور امام زمان عج موانع ظهور امام زمان زمان عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گرگان با انتقاد از ترسیم زمان‌بندی نامشخص برای اتمام پروژه شهربازی این شهر گفت: بی‌برنامگی شهرداری در این پروژه سبب تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان شده است.

محمدرضا عجم، در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: کم‌کاری‌ها و معطلی‌ها در انجام تعهدات سبب شده تا شهرداری گرگان تاکنون متحمل خسارت ۲۰۰ میلیاردی تعدیل در پروژه شهربازی مدرن شود که بخش اصلی این خسران ناشی از بی برنامگی رخ داده است.

وی ادامه داد: مردم چقدر این بی برنامگی‌ها را تحمل کنند تا الان در چند نوبت وعده اتمام و بهره برداری از این پروزه را به شهروندان داده اند که هیچ‌یک رنگ واقعیت به خود نگرفت.

عجم به بخشی از خلف وعده‌های مدیران شهرداری اشاره کرد و گفت: از چند ماه قبل وعده راه‌اندازی اتوبوس دو طبقه گردشگری را داده اند؛ ابتدا قرار بود در ۲۲ بهمن شاهد تحویل و آغاز به کار این اتوبوس باشیم؛ سپس به عید نوروز موکول شد، ولی هنوز این اتوبوس تحویل نشده است.

عجم گفت: از چند ماه قبل، وعده بهسازی و مرمت قلعه خندان داده شد و خیلی از شهروندان در انتظار بودند تا این بنای ارزشمند شهری ساماندهی و مورد استفاده گردشگران و بومیان قرار بگیرد که این امر هم محقق نشد.

عضو شورای شهر گرگان گفت: قرار بر کف سازی و دیواره سازی در بافت تاریخی و قدیم شهر گرگان بود که تاکنون از زمان پایان این فرآیند خبری نیست.


عجم گفت: هر چند با همت کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر توفیقاتی حاصل شده است، اما نبود برنامه به شهر آسیب زده است، مسئله محوری و برنامه محوری در مدیریت شهری به چشم‌های خورد.


وی گفت: در اواخر سال گذشته لایحه‌ای با عنوان واگذاری اتوبوس‌های شهرداری به بخش‌خصوصی به صحن پارلمان شهری ارائه شد که با تلاش اعضای شورا این فرآیند متوقف شد.


وی ادامه داد: در صورت واگذاری اتوبوس‌های شهرداری به بخش خصوصی شهرداری گرگان چند صد میلیارد تومان متضرر می‌شد که با درایت نمایندگان مردم در شورای شهر گرگان جلوی این خسارت بزرگ گرفته شد.

عجم به ضرورت ترسیم منابع پایدار در آمدی برای شهرداری گرگان گفت: حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد درآمد‌های شهرداری از محل صدور پروانه و جرائم کمیسیون ماده ۱۰۰ تامین می‌شود که باید در این خصوص چاره اندیشی کنیم.

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • نابودی طاغوت وعده صادق الهی است
  • نابودی طاغوت صادق‌ترین وعده الهی است