Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین به چگونگی پیشرفت مذاکرات احیای برجام در وین پرداخته و رسیدن به موفقیت در این زمینه را مستلزم تفاهمی بهتر میان شرکای برجام در زمینه لغو تحریم‌های آمریکا دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میخائیل اولیانوف در صفحه توئیتر خود نوشت: چگونه می‌توان وضعیت فعلی امور را در روند احیای برجام ارزیابی کرد؟ هنوز گشایشی ایجاد نشده است، اما دلایلی برای خوش بینی محتاطانه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام طرف‌ها، از جمله ایران و آمریکا در پیش گرفتن هدفی واحد را نشان می‌دهند که اجرای کامل توافق هسته‌ای توسط تمامی طرف‌ها است. برای پیشرفت بیشتر، شرکای برجام باید به تفاهم بهتری در زمینه لغو تحریم‌های آمریکا برسند. این امر پیش نیاز موفقیت در این زمینه است. در زمینه هسته‌ای هم چشم‌انداز کمابیش واضح است.‌

کد خبر 486422

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اولیانوف روسیه برجام کمیسیون مشترک برجام نشست کمیسیون مشترک برجام آمریکا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به نام خدا، گل برای تراکتور!

به گزارش “ورزش سه”، سرخپوشان تبریزی که در نیمه اول نیز نمایش خوبی را ارائه کرده بودند، توانستند  در شروع نیمه دوم دروازه حریف را باز کنند و به گل برسند.

نکته جالب اینکه بازیکنان ذوب‌آهن کمی دیرتر وارد زمین شدند و در شروع بازی بازیکنان تراکتور با شش پاس توانستند به دروازه حریف برسند.

در نهایت گوستاوو توپ را روی دروازه ارسال کرد که توپ با  برخورد به مدافع ذوب آهن به سمت دروازه رفت و پارسا جعفری توپ را برگشت داد.

ویدئو: 331087

در ادامه اما این مهدی هاشم‌نژاد بود که شوت خود را به سمت دروازه زد و گل شد.

این گل در ثانیه ۲۱ بازی در نیمه دوم به ثمر رسید تا به نوعی ذوب آهن نیمه را ۱-۰ شروع کند.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح و امنیت است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح است
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • به نام خدا، گل برای تراکتور!
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند