Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بهزاد رضایی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، گفت: کالاهای اساسی سهمیه ماه مبارک رمضان با قیمت مصوب دولتی در حال جذب است تا از سوی فروشگاه‌های بزرگ و شرکت‌های تعاونی که مصرف‌کننده عمومی دارند، در اختیار مردم قرار گیرد.

وی در خصوص وضعیت عرضه مرغ در بازارهای ساوه نیز، گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای این کالا که در ماه رمضان هم بیشتر خواهد شد و با تدابیر اتخاذ شده ضمن کنترل عرضه، تب بازار مرغ فروکش کرد و در هفته‌های گذشته نیز صف خریدی برای دریافت مرغ در سطح شهرستان تشکیل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در چند روز اخیر میزان مرغ برای کشتار کاهش یافت و بر همین اساس با کمبود مرغ زنده در شهرستان مواجه شدیم اما تامین مرغ از کشتارگاه‌های استان در دستور کار قرار گرفت تا وزن‌گیری مناسب این کالا در شهرستان صورت گیرد.
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساوه گفت: کشتارگاه‌ها به دلیل میزان کشتار متغیر همکاری لازم را نداشتند و همین امر سبب افزایش هزینه‌های حمل و نقل شد اما در چند روز آینده این مشکل برطرف خواهد شد.
به گفته رضایی، مرغ‌های زنده از سایر شهرستان ها برای کشتار خریداری می‌شود و در مجموع برای ایام ماه مبارک رمضان نگرانی جدی در حوزه تامین مرغ وجود ندارد.
رضایی همچنین از عرضه برنج، قند و شکر به نرخ دولتی در ساوه خبر داد و گفت: بازرسان اداره صمت با مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط بر بازار و نحوه عرضه اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان به طور جدی نظارت خواهند کرد.

برچسب‌ها ساوه کالاهای اساسی وزارت صنعت معدن و تجارت ماه رمضان گوشت مرغ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه کالاهای اساسی وزارت صنعت معدن و تجارت ساوه کالاهای اساسی وزارت صنعت معدن و تجارت ماه رمضان گوشت مرغ اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۳۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است