Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق گفته مقامات بهداشتی آمریکا تاکنون ۳ نفر از افراد کامل واکسینه شده در ایالت "اورگان" جان خود را به دلیل ابتلای مجدد به ویروس کرونا از دست داده‌اند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ طبق گفته مقامات بهداشتی آمریکا، تاکنون صدها نفر از اهالی ایالت "اورگان" که دوز نهایی واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، به ویروس کرونا مبتلا شده و 3 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه خبری "کوین" در این باره نوشت طبق اعلام سازمان بهداشت "اورگان" (OHA) تاکنون 168 فرد واکسینه شده در 25 شهرستان "اورگان" نتیجه تست آنها حداقل 14 روز پس از دریافت دوز نهایی واکسن کرونا مثبت شده است.

همچنین این سازمان اعلام کرد که 3 نفر از اهالی این ایالت پس از تزریق کامل واکسن کرونا به دلیل ابتلا به وروس کووید19 جان خود را از دست داده‌اند.

مقامات بهداشتی در این باره بیان کردند: «این یک یادآوری است که اگرچه واکسن‌های "فایزر"، "مدرنا" و "جانسون اند جانسون" در جلوگیری از ابتلای شدید و مرگ و میر کرونا موثر هستند اما هیچ واکسنی به طور 100 درصد ایمن نیست و مواردی از این قبیل اتفاق می‌افتد.»

مقامات ایالتی می‌گویند حدود 76 مورد از ابتلا در منطقه "metro" و 29 مورد در مناطق "ماریون" ، "پولک" و "لین" گزارش شده و مابقی در سایر شهرستانهای این ایالت گسترش یافته است.

OHA در گزارش خود توضیح داده که عمده این افراد آزمایش شده هیچ علائمی نداشته و به طور تصادفی مورد آزمایش قرار گرفته‌اند همچنین این سازمان بیان کرده که 11 درصد از مبتلایان دریافت‌کننده واکسن طی 30 روز در بیمارستانها بستری شده که عمدتا افراد بالای 65 سال و افراد دارای بیماری زمینه‌ای بوده‌اند.

آمریکا/ تعلیق 3 سایت تزریق واکسن کرونای "جانسون اند جانسون" در پی عوارض شدید"واکسن کرونای روسی" حتی باعث یک مورد مرگ هم نشده است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آمریکا واکسن کرونا ویروس کرونا آمریکا واکسن کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس سنای آمریکا با دیوان بین‌المللی کیفری برای جلوگیری از اقدام احتمالی علیه سران تل‌آویو

اکسیوس به نقل از افراد مطلع به موضوع گزارش داد که یک گروه دو حزبی از سناتورهای آمریکایی در طی تماسی با مقامات ارشد دیوان کیفری بین‌المللی (ICC) نگرانی‌های خود را در مورد تصمیم احتمالی دادگاه برای صدور حکم بازداشت علیه مقامات ارشد اسرائیلی مورد بحث قرار دادند.

به گزارش ایسنا، این تماس ظاهرا روز چهارشنبه برگزار و محرمانه تلقی شده است و مشخص نیست کدام سناتورها در این تماس شرکت کرده‌اند.

بنا بر گزارش‌ها، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، از صدور حکم بازداشت علیه او عصبی است و قانونگذاران آمریکایی را تحت فشار قرار داده تا تلاش کنند دیوان کیفری بین‌المللی را متقاعد کنند که با برنامه‌های احتمالی خود پیش نرود.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌ها گزارش دادند که جمهوری‌خواهان کنگره در حال تهیه پیش‌نویس قانونی برای انتقام گیری از هر مقام دیوان بین‌المللی کیفری هستند که در صدور حکم بازداشت علیه رهبران اسرائیلی دخیل باشد.

کاخ سفید گفته دیوان کیفری بین‌المللی هیچ صلاحیتی ندارد و از تحقیقات آن حمایت نمی‌کند.

روز دوشنبه، رسانه‌های آمریکایی به نقل از یک مقام اسرائیلی مطلع گزارش دادند که دیوان کیفری بین‌المللی ممکن است حکم بازداشت نتانیاهو، یوآو گالانت، وزیر جنگ و دیگر مقامات ارشد این رژیم را در اوایل هفته آتی صادر کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • واکنش کنعانی به زدن برچسب «یهودستیزی» به دانشجویان معترض آمریکایی
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • سیل در برزیل جان ۲۹ نفر را گرفت
  • تماس سنای آمریکا با دیوان بین‌المللی کیفری برای جلوگیری از اقدام احتمالی علیه سران تل‌آویو
  • ۴۱ درصد آمریکایی‌ها نگران وقوع جنگ داخلی هستند
  • ماه بر سلامتی کدام عضو بدن ما تاثیر می گذارد؟