Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصویربرداری سریال تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه‌کنندگی بهروز مفید در تهران ادامه دارد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام سیمافیلم، تصویربرداری سریال تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» که برای محرم سال ۱۴۰۰ آماده می‌شود در گاراژی در خیابان ری تهران ادامه دارد.    در ادامه ضبط صحنه‌های این سریال، پروانه معصومی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون جلوی دوربین داریوش یاری رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌تر گروه در شهریار مشغول تصویربرداری بودند. بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید در خلاصه داستان مجموعه آمده است: مشکلات پی در پی در زندگی از «رهی» که از بیماری حاد قلبی در رنج است، جوانی ناامید ساخته است. او برای نجات تنها دلخوشی‌اش که خواهرش است طعمه نقشه‌ای می‌شود که...   بازیگرانی که تاکنون دعوت به همکاری شدند عبارتند از: پروانه معصومی، برزو ارجمند، سامرند معروفی، بیتا سحرخیز، محمود جعفری، نسرین بابایی، نگار عابدی، شهین تسلیمی، وحید رحیمیان، الناز اسماعیلی و مجید پتکی   عواملی که در این سریال همکاری دارند عبارتند از: تهیه‌کننده: بهروز مفید، کارگردان: داریوش یاری، نویسندگان: علی حمیدنژاد،  سید حسن حسینی، سرپرست نویسندگان: امیرمحمد عبدی،  دستیار یک کارگردان: احمد میرمحمدی،  برنامه‌ریز: سیدعباس بهبودی، مدیر فیلمبرداری: حسین ناظریان،  منشی صحنه: ایلار تقوی، طراح چهره‌پرداز: آرمین اسماعیلی، عکاس: فرزاد اسدیان، مدیر صدابرداری: محمد مرتضایی، طراح لباس و صحنه: سعید آهنگرانی،  مدیر تولید: حسین باقریان، مدیر تدارکات: مسعود مهدوی، عکاس: فرزاد اسدیان، مدیر امور مالی: فریبا قشلاقی، روابط عمومی: سپیده کامرانی‌فر   سریال «در کنار پروانه‌ها» در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌شود.   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار تلویزیون رسانه ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون رسانه ملی کنار پروانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان

الهلال در ادامه پیروزی‌های پیاپی خود در لیگ عربستان این بار با سه گل التعاون را در هم کوبید.

به گزارش ایسنا ، در ادامه هفته سی‌ام رقابت های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد.

در این بازی الهلال صدرنشین مهمان التعاون بود و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا روند خیره‌کننده آن در لیگ ادامه داشته باشد.

گل‌های الهلال را در این بازی میتروویچ، سعود عبدالحمید و الشهری به ثمر رساندند.

الهلال با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۸۳ امتیازی شد و اختلافش را با النصر تیم دوم جدول به ۱۲ امتیاز افزایش داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • عمو پورنگ بازیگر شد
  • عمو پورنگ به «لالایی» نزدیک شد و تلویزیون به سریالی فوتبالی!
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند