Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:59:39 GMT

کرونا جان ۱۵۲ شهروند الیگودرزی را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۴۱۴۱

کرونا جان ۱۵۲ شهروند الیگودرزی را گرفت

عبداله ملاطاهری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شیوع ویروس کرونا در این شهرستان تشدید شده است و اکنون ۱۱۷ نفر در بیمارستان این شهرستان بستری هستند.

وی با اشاره به افزایش تعداد بستری و بیماران بدحال کووید ۱۹ در شهرستان تصریح کرد: تاکنون ۶ هزار و ۷۰۳ نفر در الیگودرز به کرونا مبتلا شده اند.

وی اظهار داشت: از همه شهروندان درخواست می شود از رفتن به مجالس عروسی و ترحیم خودداری کنند چراکه یکی از عوامل مهم سرایت بیماری کووید ۱۹ حضور در تجمعات و ارتباط با افراد ناقل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملاطاهری افزود: ظرفیت پذیرش جدید بیمارستان الیگودرز محدود است و درصورت بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا، بامشکلات زیادی درکنترل این ویروس مواجه خواهیم شد.

الیگودرز با ۱۳۶ هزار نفر جمعیت در شرق لرستان است و هم اکنون در شرایط قرمز شیوع کرونا قرار دارد.

برچسب‌ها الیگودرز ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الیگودرز ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی الیگودرز ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شهرستان زیرکوه از روز چهارشنبه شاهد بارش نزولات آسمانی بود، به طوری که با شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات پایانی روز، حجم آب در سد ۱۲ امام این شهرستان بالا گرفته است. 

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ، برای  کمک‌رسانی به ساکنین شهر حاجی‌آباد در زیرکوه  ۶ تیم کامل هلال احمر شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند و ۱۰ تیم سیلاب نیز از تمامی شهرستان‌های استان با تجهیزات کامل برای کمک به شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند. 

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر حاجی آباد مرکز شهرستان مرزی زیرکوه در ۱۶۰ کیلومتری شمال شرق بیرجند است.

شهروند خبرنگار ما هم تصاویری از خیابان های شهر حاجی اباد زیرکوه برای خبرگزاری صداوسیما ارسال کرده است که سیل تردد را با مشکل مواجه کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • فیلمی از امدادرسانی در جاده‌های سیل زده کیانشهر
  • نگاهی به سیلابی شدن روستای دره گزان بر اثر بارش باران + فیلم
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات