Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@03:25:46 GMT

پیش‌بینی بورس فردا ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۴۲۰۳

پیش‌بینی بورس فردا ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار فردا متعادل و به سمت مثبت باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا _ سه‌شنبه ۲۴ فروردین ماه_ را اینگونه پیش بینی می‌کند: روز دوشنبه ۲۳ فروردین ماه معاملات بازار سهام با کمی تغییر روند خود را آغاز کرد، برخی از سهم‌ها که مدت‌ها در صف فروش بودند آزاد شدند و برخی حتی به دامنه مثبت هم رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع انتظار می‌رفت سال ۱۴۰۰ سال خوبی برای بازار سهام باشد که از ابتدای سال وضعیت خوب نبود و وضعیت این بازار حتی نسبت به سال ۱۳۹۹ وخیم‌تر نیز شده بود.

به هر روی امروز کمی وضعیت بهتر شد، اگر تا فردا خبر سیاسی خاصی منتشر نشده و شاهد اتفاق سیاسی اقتصادی خاصی نباشیم این احتمال وجود دارد که بازار بتواند خودش را مجدد احیا کند.

خبری مبنی بر اینکه هلدینگ‌های سرمایه گذاری با فروش اوراق می‌توانند از سهام‌های زیر مجموعه خود حمایت کنند، منتشر شده است، این خبر به این معنا است که این هلدینگ‌ها می‌توانند در فرابورس و بازار بدهی اوراق بدهی منتشر کنند و با پول حاصل از آن به تثبیت بازار کمک کنند.

اگر این خبر عملی شود می‌تواند کمی به بهبود روند بورس کمک کنند اما بهتر است این کار سریع‌تر انجام شود.

با توجه به این موضوع که انتخابات نیز پیش رو است همین موضوع می‌تواند محرک رشد قیمت‌ها در بازار سهام باشد که در آینده به تفصیل در رابطه با آن گفته خواهد شد.

پیش بینی می‌شود بازار فردا متعادل و به سمت مثبت باشد.

کد خبر 486417

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیش بینی بورس امروز پیش بینی بورس فردا پیش بینی بورس اخبار پیش بینی بورس پیش بینی بورس در هفته آینده پیش بینی بورس در سال ۱۴۰۰ کانال پیش بینی بورس اخبار لحظه ای بورس شاخص بورس شاخص بورس تهران شاخص بورس های جهانی شاخص بورس امروز رشد شاخص بورس افت شاخص بورس دلیل ریزش شاخص بورس چیست ریزش شاخص بورس روند صعودی شاخص بورس شاخص بورس چیست سقوط شاخص بورس شاخص کل بورس کاهش شاخص کل بورس افت شاخص کل بورس افزایش شاخص کل بورس تحلیل شاخص کل بورس روند نزولی شاخص کل بورس روند صعودی شاخص کل بورس شاخص کل بورس تهران تاثير بر شاخص كل اصلاح شاخص كل بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل شاخص کل هم وزن تاثير مثبت بر شاخص كل تاثير منفي بر شاخص كل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز چهارشنبه‌ ۵ اردیبهشت ماه با افزایش ۸۱۸ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی ایستاد.

بیشتر بخوانید: عشقی: نیازی به تعطیلی بازار سرمایه نیست

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از هزار واحدی در ارتفاع ۷۶۰ هزار و ۳۰۹ واحدی قرار گرفت.

کد خبر: 1228265 برچسب‌ها بورس

دیگر خبرها

  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!