Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@00:54:10 GMT

بیش از 24 کیلومتر پیاده رو سازی

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۴۲۸۱

بیش از 24 کیلومتر پیاده رو سازی

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 17 از اجرای 50 درصد از پیاده روسازی در مساحت دو کیلومتر و 400 متر در خیابان زمزم خبرداد، گفت: بیش از 24 کیلومتر پیاده رو سازی در33 معبر منطقه 17 به اجرا رسیده است.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، داود لطفی شهردار منطقه 17 در خصوص جزئیات این پروژه عمرانی گفت: عملیات عمرانی پیاده روی سازی ضلع جنوبی خیابان زمزم که جزو پروژه های اولویت دار و توسعه محلی منطقه 17 به حساب می آید پیشرفت 50 درصدی داشته است و تا چند ماه آینده به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: یک هزار و 500 متر جدول گذاری و یک هزار متر پیاده رو سازی به مرحله اتمام رسیده است و فعالیت عمرانی برای بخش دیگر آن ادامه دارد.
لطفی اضافه کرد: در سال گذشته بیش از 17 کیلومتر و 82 متر طول احداث پیاده رو و مرمت پیاده رو و نزدیک به 7 کیلومتر و 376 متر طول مسیر پیاده راه و مسیر ویژه دوچرخه که در مجموع 24کیلومتر و 458 متر طول احداث پیاده رو سازی صورت گرفته است تا تردد عابران پیاده و دوچرخه سواران به سهولت و ایمنی بیشترانجام شود و به نوعی شهر را از خودرو محور به انسان محور سوق دهیم.
شهردار منطقه 17 ساخت پیاده راه سازی در این منطقه جنوبی تهران را در 33 معبر عنوان کرد، گفت: مهم ترین معابر اجرای این طرح خیابان متین، خیابان خوش سیما و باغ راه سلامت است و پیاده راه سازی و مسیرویژه دوچرخه در سال 1400 در منطقه 17 ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیاده رو سازی منطقه 17

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عملیات زیر سازی و آسفالت محور پلدشت به مرگنلر به طول ۲۲ کیلیومتر از ۱۳ سال پیش آغاز شده و در این مدت سال گذشته اسفالت ۸ کیلومتر از این محور به اتمام رسیده و ۱۲ کیلومتر آن باقی مانده است و این عدم رسیدگی به این محور ترانزیتی باعث گلایه مردم شهرستان پلدشت شده است و از مسئولین خواستار رسیدگی به وضعیت این محور می‌باشند 
شاطویی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های ماکوو پلدشت می‌گوید: محور پلدشت به مرگنلر به طول ۲۲ کیلومتر است که دو کیلومتر آن در سال‌های گذشته توسط اداره کل راه و شهر سازی احداث و چهار خطه شده است و برای ۲۰ کیلومتر دو قرارداد منعقد شده که قطعه اول به طول ۸ کیلومتر توسط پیمانکار زیرسازی. اسفالت و خط کشی شده است 
وی گفت در مورد ۱۲ کیلومتر باقی مانده این محور گفت پیمانکار بخشی از این محور را آسفالت ریزی کرده و نیمه کاره مانده که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درصدد خلع ید و تعیین تکلیف نهایی از پیمانکار است که پس از نعیین و تکلیف به یگ پیمانکار دیگر برای اجراء واگذار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان