Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مدبر گفت: رزمایش «کمک مومنانه» در راستای خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه مقدمه ای برای ورود به ماه با برکت رمضان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمد حسین مدبر»، امروز (دوشنبه 23 فروردین) در آیین مرحله جدید رزمایش «کمک مومنانه» که به منظور حمایت و کمک به خانواده های کم بضاعت و محروم شهرستان جهرم به اجرا در آمده است، گفت: رحمت، برکت و مغفرت از ویژگی های ماه رمضان برای بندگان خدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه وظیفه ما نیز استقبال از این ماه مبارک رمضان است، افزود: برخی با روزه گرفتن یک یا چند روز زودتر به استقبال ماه مبارک رمضان می روند.

 

وی بیان کرد: همچنین برخی نیز کارهای دیگری می کنند و با آن کار به استقبال از این ماه مبارک می روند که کار ارزشمند و زیبای بسیجیان در رزمایش «کمک مومنانه» از جمله آن است.

 

«مهدی شفیعیان» نیز در ادامه این برنامه با قدردانی از نیروی مقاومت بسیج به سبب اجرای چهار مرحله از رزمایش «کمک مومنانه» گفت: شجره طیبه بسیج در همه صحنه های انقلاب خوش درخشیده است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به خدمات بسیجیان در ایام شیوع بیماری کرونا، بیان کرد: روحیه، منش و رفتار بسیجیان نسخه شفا بخشی بوده که برای حل مشکلات جامعه پیچیده شده است.

 

وی در پایان از بسیجیان، نیکوکاران و خیران به سبب اجرای رزمایش «کمک مومنانه» در راستای خدمت به اقشار محروم و نیازمندان جامعه قدردانی کرد.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته غذایی در طرح کمک مومنانه مواسات و همدلی در فارس رزمایش کمک مومنانه کمک مومنانه رزمایش همدلی کمک مومنانه کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ علی‌اصغر محمدپور گفت: در راستای برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی جهرم هنگام گشت‌زنی در جاده ها به یک سواری پراید حامل ۲ سرنشین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرنشینان اقدام به بلعیدن مواد مخدر کرده‌اند و قصد انتقال آن را به شیراز دارند.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان این که پس از انتقال به مقر انتظامی و خروج مواد مخدر از معده قاچاقچیان، در مجموع ۱۵۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۱۵۴ گرم کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند