Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی جابری از اجرای چهارمین مرحله از رزمایش «کمک مومنانه» با تهیه و توزیع یک هزار و ۳۵۰ بسته معیشتی میان خانواده های محروم و کم بضاعت شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «غلامعلی احمدی جابری»، امروز (دوشنبه 23 فروردین) در آیین مرحله جدید رزمایش «کمک مومنانه» که به منظور حمایت و کمک به خانواده های کم بضاعت و محروم شهرستان جهرم به اجرا در آمده است، گفت: بسیجیان شهرستان جهرم از ابتدای شیوع بیماری کرونا در راستای خدمت به مردم و محرومان پای کار بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم افزود: در اولین مرحله از بخش چهارم رزمایش «کمک مومنانه» به همت بسیجیان، سپاه فجر استان فارس و خیران و نیکوکاران جهرمی تعداد یک هزار و 350 بسته معیشتی تهیه شده است.

 

وی بیان کرد: این بسته ها شامل مواد غذایی، مواد بهداشتی، کیف و لوازم التحریر ویژه دانش آموزان بوده است.

 

احمدی جابری با اشاره به اینکه در مجموع 230 میلیون تومان برای تهیه بسته ها هزینه شده است، عنوان کرد:  بسته های مواد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، شکر، قند، رب گوجه، ماکارونی و ... است.

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سه اصل نظارت، مراقبت و حمایت در طرح «شهید سلیمانی» که به همت بسیجیان در حال اجرا است، عنوان کرد: در روزهای گذشته تعداد سه هزار نفر از اهالی بلوار رهبری درراستای این طرح مورد پایش قرار گرفتند.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه با استفاده از 2 اکیپ سیار انجام شد، خاطرنشان کرد: در این پایش 12 نفر بیمار مثبت کرونایی شناسایی شدند.

 

احمدی جابری عنوان کرد: بخشی از اقلام بسته های معیشتی در این مرحله از رزمایش «کمک مومنانه» میان بیماران کرونایی در قرنطینه توزیع می شود.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته معیشتی و بهداشتی مواسات و همدلی در فارس توزیع بسته معیشتی جهرم سپاه فجر فارس کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه پاکستان بر اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد، گفت: اجرای خط لوله گاز صادراتی ایران به پاکستان در چارچوب موافقت‌نامه دو کشور، جزو موضوعات مهم اقتصادی دو کشور است.

به گزارش شانا، ناصر کنعانی امروز (دوشنبه، دهم اردیبهشت‌) در نشست خبری که در نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، بیان کرد: این نمایشگاه مصداقی خوب برای همکاری میان دستگاه‌های مختلف کشور است. همان‌طور که ما شاهد همکاری میان دیپلماسی و میدان برای ایجاد ثبات و امنیت در منطقه بودیم، برگزاری چنین نمایشگاهی هم نشان‌دهنده هم‌افزایی مطلوب میان دستگاه‌های اجرایی کشور است.

وی افزود: افزایش نرخ تبادلات و توافق‌های ایران با شریکان خارجی و افزایش حجم سرمایه‌گذاری‌های خارجی و تحقق برخی پروژه‌های مشترک، چه در حوزه‌ همسایگان و چه با کشورهای دورتر، نشان‌دهنده موفقیت نسبی ایران بوده است و البته ما به تلاش خود همچنان ادامه می‌دهیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره پروژه خط لوله گازی آی‌پی نیز تصریح کرد: اجرای خط لوله گاز صادراتی ایران به پاکستان در چارچوب موافقت‌نامه دو کشور، جزو موضوعات مهم اقتصادی دو کشور است که در سفر اخیر رئیس‌جمهوری مورد اهتمام بوده است؛ ازاین‌رو در چارچوب توافق دوجانبه انتظار داریم این پروژه مهم و راهبردی به نتیجه برسد.

کنعانی با بیان اینکه طرف پاکستانی بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید کرده است، گفت: مذاکرات کارشناسی انجام‌شده، همچنین مذاکرات سطح عالی انجام‌شده پیشین دو کشور، زمینه‌ساز آغاز فاز اجرایی ٨٠ کیلومتری اجرای این خط لوله در خاک پاکستان بوده است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ادعاها درباره اجرای توافق مهم میان ایران و طالبان
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی