Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@05:41:20 GMT

تست کرونا منفی شد؛ پرسپولیس تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۴۵۰۵

تست کرونا منفی شد؛ پرسپولیس تهدید کرد

جواب آزمایش کووید۱۹ تمام اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ایران منفی اعلام شد.

 

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که از شب گذشته شایعاتی مبنی بر مثبت شدن آزمایش کرونای چند نفر از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پس از سفر به هند مطرح شده بود، اما جواب تست سرخ‌پوشان ایران بدون گزارش مثبت اعلام شد.

 

مسؤولان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پس از ورود کاروان تیم فوتبال پرسپولیس هتل محل اقامت خود در گوآ هند، یک مرحله آزمایش کووید۱۹ را انجام دادند که نتیجه آن دقایقی قبل اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس اعلام کرده قرار بود ظهر روز گذشته به کادر پزشکی باشگاه اعلام شود، اما کمبود امکانات و ترافیک کاری در آزمایشگاهی در شهر گوا، موجب شده تا نتیجه تست‌ها با تاخیر فراوان به کاروان پرسپولیس ایران اعلام شود.

 

اعلام دیرهنگام جواب آزمایش کرونای پرسپولیسی‌ها موجب شده بود تا برخی صفحات مجازی اقدام به انتشار شایعاتی مبنی بر ابتلای چند نفر از سرخ‌پوشان داشته باشند و نگرانی و استرس را به هواداران این تیم انتقال دهند و همچنین موجب دلهره و ترس در اردوی پرسپولیس شوند که این شایعه با منفی شدن تست کرونا رد شد.

 

ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه اقدامات حقوقی لازم را علیه شایعات انجام خواهد داد

 

مطرح شدن چنین شایعاتی موجب شده بود تا تماشاگران پرسپولیس این برداشت را داشته باشند که بلای سال گذشته بر سر الهلال عربستان با کنار گذاشتن این تیم از لیگ قهرمانان بخاطر ابتلای ۱۱ نفر از بازیکنان تیم به کرونا، در انتظار سرخ‌پوشان باشد که این اتفاق برای نماینده فوتبال ایران نیفتاد تا نایب‌قهرمان آسیا بدون استرس آماده نخستین بازی خود در گروهE  شود.

 

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس امروز هم یک تست کرونای دیگر در فاصله ۴۸ ساعت مانده به نخستین مسابقه خود در فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا را انجام می‌دهند تا بدون مشکل به استقبال دیدار چهارشنبه شب برابر الوحده امارات بروند.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم

ترکیب تیم پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم اراک مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

پرسپولیس در این بازی با ترکیب امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر وارد زمین خواهد شد.

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی نیز ترکیب اصلی آلومینیوم را تشکیل می‌دهند.

امیر عرب‌براقی قضاوت این مسابقه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس