Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود یک ماه و نیم از سرکار آمدن اعضای فدراسیون فوتبال جدید می‌گذرد، اما در این مدت فقط انتصابات عجیب، شکست‌های ادامه دار در گرفتن میزبانی‌ها و بی توجهی به امور فدراسیون تنها نکته مشهود فدراسیون عزیزی خادم بوده است.

تصمیمات و انتصابات غیرقابل پیش بینی عزیزی خادم به خصوص در منصوب کردن مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران انتقادات زیادی را روانه فدراسیون کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتقادات به خصوص پس از ندادن میزبانی‌ها به ایران در مسابقات ملی و لیگ قهرمانان آسیا، به وجود آمدند. شکستی که در ابتدای مسیر فدراسیون جدید رخ داد و تلاش‌های این مجموعه برای بازگرداندن میزبانی‌ها به ایران تا کنون نتیجه‌ای نداشته است.

به این ها باید استعفای مشکوک علی جوادی، مدیر روابط عمومی فدراسیون را هم اضافه کرد که هنوز دلیل خاصی برای آن ارائه نشده است.

از دیگر انتصاب‌های عجیب عزیزی خادم، انتصاب شهره موسوی به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال بود. این انتصاب هم در همان ابتدا انتقادات زیادی را روانه فدراسیون کرد و حالا پس از گذشت یک ماه و نیم از سرکار آمدن شهره موسوی و وضعیت عجیب فوتبال بانوان، مشخص شد آن انتقادات خیلی هم نادرست نبوده اند.

اوضاع تیم ملی بانوان ایران مدت ها است که تعریفی ندارد. آخرین باری که تیم ملی ایران در یک مسابقه رسمی به میدان رفت به ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ و مرحله دوم انتخابی المپیک برمی‌گردد که با شکست ۴ بر یک برابر چین تایپه از صعود به مرحله نهایی بازماند و حذف شد. از آن زمان تا کنون تیم ملی هیچ فعالیتی نداشته و از ۲۸ آذر ۹۹ هم از رنکینگ فیفا بیرون رفته است.

۲ سال است که تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مسابقه رسمی به میدان نرفته و کمتر از ۶ ماه دیگر باید در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های زنان آسیا به میدان برود، اما همچنان برنامه‌ای در فدراسیون جدید برای آماده سازی تیم ملی بانوان مشاهده نمی‌شود. حتی به رغم تماس‌های ما با نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال، شهره موسوی که قرار بود برنامه هایش را برای بازگشت تیم ملی بانوان به رنکینگ فیفا به مردم ارائه دهد، در نهایت این کار را نکرد تا ندانیم بالاخره قرار است کاری برای فوتبال بانوان انجام شود یا خیر!

موسوی، مدیرعامل باشگاه ورزشی بادران در لیگ دسته یک و هم‌چنین مدیرعامل شرکت بازاریابی شبکه بادران گستران است و شاید مشغله‌های کاری اش باعث شده تا پس از چند روز از درخواست باشگاه خبرنگاران، برنامه‌ای برای برون رفت فوتبال بانوان از این وضع ارائه ندهد.

مدیری که اکنون چند شغله محسوب می‌شود و حضورش به عنوان مدیرعامل یک باشگاه ورزشی فوتبالی در پست اجرایی فدراسیون فوتبال، باعث ایجاد "تضاد منافع" شده و خلاف اساسنامه فدراسیون فوتبال است.

این بی توجهی‌ها باعث شده است ملی پوشان و مربیان فوتبال بانوان پس از تمام شدن لیگ برتر به مسابقات لیگ یک روی بیاورند و به جای آماده سازی برای مسابقات جام ملت‌های بانوان، درگیر مسابقات لیگ یک شوند.

موسوی که این روز‌ها کمتر در دفتر فدراسیون حضور دارد وحتی شنیده شده که فعالیت‌های فوتبال زنان را به دفتر کار خود در شرکت بازاریابی‌اش منتقل کرده است با بی توجهی خود فرصت آماده‌سازی را از تیم ملی می‌گیرد.

فرصت آماده سازی برای تیم‌های ملی فوتبال آقایان و بانوان کم است. امیدواریم فدراسیون شهاب الدین عزیزی خادم، راه حلی جامع برای برون رفت فوتبال کشور از این اوضاع در بخش آقایان و بانوان ارائه دهد.

بیشتر بخوانید

عزیزی خادم: پرونده ویلموتس، فدراسیون فوتبال را بی اعتبار کرد/بسته اقتصادی جدیدی را برای فدراسیون در نظر گرفته ایم

 انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال عزیزی خادم بادران موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید

وزیر ورزش و جوانان در نامه به رئیس فدراسیون فوتبال رسماً خواستار رسیدگی به اتفاقات اخیر در بحث بی‌احترامی به بانوان در ورزشگاه‌ها شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در دستوری به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، از او خواست ضمن بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، گزارش آسیب‌‌شناسی از رخ‌دادهای اخیر را ارائه کند. در نامه هاشمی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است:

«همانطور که مطلع هستید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به‌عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنماها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم کرده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی - ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود‌ هستند. بر همین اساس، باید تأکید کنم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقه‌مند به ورزش‌ کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بارها تأکید کرده‌ام ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است.

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود. بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمامتر پیگیری خواهد کرد».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • چهارشنبه مشکوک آزادی
  • مورد عجیب عبدالله
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • بیانیه جدید باشگاه سپاهان؛ لیدرهای قسمت بانوان را شناسایی کنید
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است