Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@13:37:13 GMT

لیست آسیایی الشارجه اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۴۹۹۷

لیست آسیایی الشارجه اعلام شد

تیم فوتبال الشارجه میزبان رقابت های گروه B لیگ قهرمانان و حریف تراکتور، لیست آسیایی خود را اعلام کرد.

 تیم فوتبال الشارجه که میزبانی گروه دوم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را برعهده دارد، در فاصله 3 روز تا آغاز رسمی مرحله گروهی این رقابت ها، لیست خود را برای شرکت در این رقابت ها اعلام کرد.

در لیست تیم فوتبال الشارجه، 3 بازیکن برزیلی و یک بازیکن ازبکستانی دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرشناس ترین و در واقع خطرناک ترین بازیکن این تیم، ایگور کورونادو هافبک تهاجمی و مهاجم سایه این تیم است که برزیلی است و 28 سال سن دارد. او که سابقه حضور در پالرمو ایتالیا را نیز در کارنامه دارد، در این فصل 23 بار برای الشارجه به میدان رفت و 15 گل به ثمر رساند و 7 پاس گل نیز داد تا مهمترین بازیکن این تیم شناخته شود.

کایو برزیلی که سابقه حضور در کاشیما آنتلرز و العین را دارد، ژانویه 2020 از بنفیکا به الشارجه پیوست. او که 26 سال سن دارد، در این فصل از رقابت های لیگ امارات، 19 بار برای الشارجه به میدان رفت که ثمره آن 5 گل و 8 پاس گل بود.

لوان پریرا بازیکن تیم های ملی زیر 17 و زیر 20 سال برزیل که اکنون 20 سال دارد، سومین سهمیه خارجی الشارجه است. او در پست هافبک دفاعی به میدان می رود و در این فصل 18 بار برای تیمش به میدان رفت و یک بار نیز موفق به گلزنی شد ضمن اینکه 4 پاس گل نیز داد.

اوتابک شکوروف ازبک نیز سهمیه آسیایی الشارجه است. او در این فصل، 21 بار برای الشارجه بازی کرد که ثمره آن یک گل و یک پاس گل بود. پست او نیز هافبک میانی است.

الشارجه که در گروه B این رقابت ها حاضر است، یکی از حریفان اصلی تراکتور در این رقابت هاست. پاختاکور و نیروی هوایی عراق دیگر تیم های این گروه هستند./ ورزش سه

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ مهمان این تیم بود و به تساوی 2-2 رضایت داد تا به بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو امیدوار باشد.

مودریچ که در چند هفته اخیر فرصت بیشتری برای حضور در میدان پیدا کرده و کارلو آنچلوتی از او در دقایق بیشتری در ترکیب رئال مادرید استفاده کرده بود در این بازی بار دیگر روی نیمکت نشست اما با تصمیم سرمربی تیم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

این ستاره کروات در دقیقه ۷۵ به جای جود بلینگام وارد زمین شد و توانست رکورد جذابی را در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به نام خودش ثبت کند. این بازیکن حالا بالاتر از فرانس پوشکاش، اسطوره باشگاه رئال مادرید، مسن‌ترین بازیکنی است که با ۳۸ سال و ۲۳۴ روز در رقابت‌های لیگ قهرمانان با پیراهن رئال به میدان رفته است.

انتظار می‌رود که مودریچ در صورت حضور در بازی برگشت و با احتمال صعود رئال مادرید به دیدار فینال بتواند رکورد خودش را بالاتر ببرد و شاید دسترسی به او برای ستاره‌های آینده این تیم بسیار دشوار باشد.

دیگر خبرها

  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی