Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت در نامه ای خطاب به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بر نظارت مستمر و بی وقفه بر اجرای پروتکل‌ها و انعکاس هرگونه نقض شیوه‌نامه‌ها جهت برخورد قانونی به مراجع ذی صلاح تاکید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ وزیر بهداشت در نامه‌ای خطاب به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بر نظارت مستمر و بی‌وقفه بر اجرای پروتکل‌ها و انعکاس هرگونه نقض شیوه نامه‌ها برای برخورد قانونی به مراجع ذی صلاح تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل نامه دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرح زیر است:

رئیس / سرپرست دانشگاه / دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی 

با سلام ؛

از آنجایی که هرگونه عدم رعایت پروتکل‌ها می‌تواند در اشاعه بیماری و تشدید موارد ابتلاء و همچنین سنگینی بار مراکز بهداشتی، درمانی به خصوص بیمارستان‌های دانشگاهی موثر باشد لذا نظارت مستمر و بی وقفه بر اجرای پروتکل‌ها و انعکاس هرگونه نقض شیوه نامه‌ها جهت برخورد قانونی به مراجع ذی صلاح الزامی است.

شایسته است همه روزه گزارشی از سطح رعایت پروتکل‌ها، موارد عدم رعایت، مکاتبات انجام شده در مورد اعلام شرایط غیرمنطبق با پروتکل‌ها به مراجع ذی صلاح و همچنین برخورد یا عدم پیگیری مناسب را به دفتر اینجانب منعکس کنید.

گفتنی است؛ وزیر بهداشت پیش‌تر در نامه‌ای به مدیران و نیروهای حوزه سلامت، تاکید کرده بود: در اجرای پروتکل‌ها و اصرار به اعمال محدودیت‌ها با هیچکس مماشات نکنید.

نمکی همچنین طی نامه‌ای دیگر به معاونین درمان، بهداشت و غذا و دارو وزارت بهداشت و روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ، هفت بند راهبرد اجرایی برای کاهش فشار سنگین به بخش‌های بستری و احتمال کمبود تخت بیمارستانی به خصوص مراقبت‌های ویژه را ابلاغ کرده بود.

نمکی: اگر نگاه کارشناسی ما خریدار داشت در موج چهارم کرونا گرفتار نمی‌شدیمواکسن ایرانی کرونا بهار امسال آماده می‌شودآمار کرونا در ایران| فوت 274 نفر در 24 ساعت گذشته

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت ویروس کرونا بهداشت و درمان پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت ویروس کرونا بر اجرای پروتکل ها اجرای پروتکل ها مراجع ذی صلاح وزیر بهداشت نظارت مستمر علوم پزشکی نامه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد

سازمان بهداشت جهانی از مستند کردن ۴۴۳ حمله رژیم صهیونیستی به تاسیسات بهداشتی غزه خبر داد.

به گزارش مشرق از الجزیره، سازمان بهداشت جهانی طی پیامی در ایکس(توئیتر سابق) اعلام کرد که ۴۴۳ حمله رژیم اشغالگر به تاسیسات بهداشتی و کارکنان حوزه بهداشت را از زمان شروع جنگ غزه، مستند و ثبت کرده است.

این نهاد بین المللی، همچنین از کشته شدن ۷۲۳ نفر و زخمی شدن ۹۲۴ نفر در حملات رژیم صهیونیستی به تاسیسات بهداشتی خبر داد.

براساس این گزارش، در نتیجه حملات رژیم اشغالگر به غزه، ۱۰۱ مرکز درمانی و ۱۰۶ آمبولانس از بین رفته اند.

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که ابعاد خسارت های وارده به برخی از تاسیسات بهداشتی و درمانی غزه مثل بیمارستان «ناصر» در خان‌یونس، هنوز کاملا برای این سازمان روشن نیست.

ارتش رژیم اشغالگر در ماه فوریه، بیمارستان ناصر را محاصره و به آن حمله کرد که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از بیماران و کادر درمان این بیمارستان و ویرانی بخش هایی از این مرکز درمانی شد.

براساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، حداقل ۳۰۰ کودک و بیمار کشته شده در حمله صهیونیست ها، در گورهای دسته جمعی کنده شده توسط امدادگران، در بیمارستان ناصر دفن شده اند.

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح منجر به یک فاجعه انسانی می‌شود
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا، انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی است
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری