Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس ایران امروز نخستین تمرین تاکتیکی خود را در گوا هند برگزار می کند.

پس از یک روز وقفه ساعتی قبل پاسخ تست PCR اعضای تیم فوتبال پرسپولیس منفی اعلام شد تا آنها مشکلی برای آغاز تمرینات خود در گوا هند نداشته باشند.

طبق برنامه قرار است اعضای تیم پرسپولیس است از حدود ساعت 16:30 امروز(17:30 به وقت محلی) نخستین تمرین تاکتیکی خود را پس از حضور در این شهر برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخ‌پوشان روز گذشته به دلیل اعلام نشدن پاسخ تست کرونای خود و همچنین برخی ناهماهنگی‌ها مجبور شدند در سالن بدنسازی هتل محل اقامت خود تمرین کنند.

این در شرایطی است که شاگردان یحیی گل‌محمدی پس از بازی با نساجی در هفته گذشته لیگ برتر در سه روز اخیر تمرین تاکتیکی خود را با حضور تمام نفرات برگزار نکرده اند و تنها روز جمعه هفته قبل نفرات ذخیره این تیم برابر نساجی تمرین کردند.

پرسپولیس ایران قرار است از ساعت 19 چهارشنبه 25 فروردین در اولین بازی گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جواهر لعل نهرو به مصاف الوحده امارات برود./ فارس

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تمرین تاکتیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان، از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

کد خبر 6089989

دیگر خبرها

  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال