Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:20:01 GMT

محرومیت مهاجم النصر عربستان تایید شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۵۳۰۰

محرومیت مهاجم النصر عربستان تایید شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی تیم فوتبال النصر عربستان در دیدار این تیم مقابل الفیصلی مرتکب حرکت منشوری شد و کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون عربستان رای به محرومیت ۱۵ روزه این بازیکن داد.

باشگاه النصر بعد از صدور حکم کمیته اخلاق، به این رای اعتراض کرد اما طبق اعلام رسانه‌های عربستان، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال این کشور درخواست فرجام خواهی النصر را رد و رای کمیته اخلاق را تایید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

النصر یکی از حریفان فولاد ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است و بعید به نظر می‌رسد این محرومیت در آسیا اجرایی شود.

کد خبر 5187495 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال النصر عربستان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران الاهلی عربستان فدراسیون فوتبال علیرضا دبیر مهدی طارمی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم

تیم‌های فوتبال النصر و الخلیج در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با پیروزی النصر به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های النصر و الخلیج امشب _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت با پیروزی النصر به پایان رسید.

تک گل این دیدار را آیمریک لاپورت در دقیقه ۶۸ به ثمر رساند تا سه امتیاز خارج از خانه را از آن خود کنند.

خلاصه بازی النصر و الخلیج کد خبر 748576

دیگر خبرها

  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود