Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که از هر ۱۰ مسافر پرواز کاری در اروپا، چهار نفر پس از رفع کامل محدودیت های کرونایی قصد دارند کمتر به سفر بروند و کنفرانس های ویدئویی خود را ادامه دهند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، نتایج یک نظرسنجی که روز دوشنبه منتشر شد، نشان می دهد که از هر 10 مسافر پرواز کاری در اروپا، چهار نفر پس از رفع کامل محدودیت های کرونایی قصد دارند کمتر به سفر بروند و کنفرانس های ویدئویی خود را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این نظرسنجی که توسط موسسه تحقیقاتی YouGov برای گروه بشردوستانه و طرفدار محیط زیست "بنیاد اقلیم اروپا" صورت گرفته است، تغییر عادات مردم در طی این همه گیرى و نگرانی های ناشی از تغییر وضعیت آب و هوایی کره زمین، احتمالاً در بلند مدت پروازهای کاری را کاهش می دهد.

آلته وارینگتون،  فعال در موسسه خیریه طرفدار محیط زیست Possible گفت: پرواز برای جلسات تجاری باعث تلف شدن وقت و هزینه و همچنین آسیب به آب و هوای ما می شود.

وی گفت: این نظرسنجی نشان می دهد که پس از یک سال جلسات سریع و آسان مجازی، مسافران قصد ندارند طبق معمول به کار خود برگردند.

احتمال اخراج موقت 14 هزار کارمند خطوط هوایی یونایتد آمریکاضرر 8.9 میلیارد دلاری خطوط هوایی آمریکا در سال 2020 به علت بحران کرونا

با اشاره به آینده، 40 درصد از حدود 1400 پاسخ دهنده به این نظرسنجی اظهار داشتند پس از آنکه محدودیت های کرونایی به طور کامل برداشته شود، پروازهای کاری خود را کاهش خواهند داد.

بر اساس این نظر سنجی، 38 درصد نیز به همان تعداد پرواز قبلی باز می گردند، 13 درصد نیز پروازهای بیشتری انجام می دهند و 5 درصد گفتند که پروازهای مرتبط با کسب و کار خود را متوقف می کنند.

صنعت حمل و نقل هوایی جهان با محدودیت های جدید ویروس کرونا مواجه شده است و همچنین تحت فشارهای فزاینده ای از سوی طرفداران محیط زیست برای کاهش اثر کربن خود قرار دارد.

میزان انتشار گازهای گلخانه ای توسط خطوط هوایی که 2.5 درصد از کل میزان جهانی است تا سال 2050 سه برابر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!

نتایج رصد و نظرسنجی های مختلف درباره میزان رویکرد مردم به سریال های نوروزی هشدار نگران کننده ای را به صدا درآورده است.   به گزارش خبرآنلاین، براساس این نظرسنجی سریال زیرخاکی ۱۹/۸۶ درصد مخاطب داشته و سریال رستگاری تنها موفق به جذب ۷/۳۴ درصد از مخاطبان صدا و سیما شده است. سریال هفت سر اژدها نیز ۱۸/۱۶ درصد مخاطب داشته است! نکته مهم و قابل تامل در این نظرسنجی این است که ۵۴/۶۴ درصد مردم اصلا این ۳ سریال را ندیده اند.   به عبارت دیگر، صداوسیما علی رغم تدارک ویژه و پرهزینه شب عید و ماه مبارک، هنوز نتوانسته مخاطبان گذشته خود را پیدا کند. این ارقام نشان می دهد که صداوسیما همچنان دچار ریزش مخاطب بوده و طرح های تحول مدیران این سازمان نیز موفقیتی در پی نداشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!